• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=9742]@pa1ntje[/USER] [USER=5264]@Puffle[/USER]  dank je

[USER=4550]@nova_niek[/USER] ik had me van te voren best heel uitgebreid ingelezen. Ik heb ook overwogen om het traject uit te besteden. Maar ik wou hoe dan ook eerst zelf de auto zien en een proef rit maken. Al met al met de juiste voorbereiding is het niet spannend, al zijn er wel enkele stappen die wel spannend zijn:

- geld overmaken

- doet de dealer daadwerkelijk wat hij zegt

- het export kenteken

- de invoer bij de RDW, ondanks dat ik me geen zorgen maakte, ben je wel ff afhankelijk van het oordeel van de keurmeester.

[USER=2565]@kawazxr[/USER] ik ben nog voornemend om de hem te de-chromen. Optioneel is een AMG Line te bestellen met het Night pakket, dat wil zeggen geen chromen raamomlijsting en geen chromen rand in de voor- en achterbumper.

[USER=6618]@TWA[/USER] zwarte hemel bekleding. Qua opties is ie best rijkelijk al zeg ik het zelf.

Er zitten luxere voorstoelen in met massage functie, winterpakket, Ambient lighting with projection of brand logo Integrated into both exterior mirrors, het uitgebreidere ambient licht pakket voor de binnenkant. Echt van alles.

[USER=2859]@Cordoba[/USER] Dank je, en ieder zijn ding.