• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gebobbeld kunststof reiningen

ghelsendoorn

Detailing rookie
12 mei 2009
2
0
Aan de onderkant van mijn camper zitten kunstof randen bobbelig
licht grijs van kleur.
Deze zijn niet mooi meer zijn smerig en zitten vlekken op.
Gewoon schoonmaken helpt niet,welke producten kan ik hier voor gebruiken.
Ben een leek op dit gebied.
Wie o wie weet raad.
 
Welkom op het forum!

Ik weet niet wat voor producten je hebt gebruikt om het schoon proberen te krijgen? Normaal gesproken is oppervlakkig vuil goed te verwijderen met een All Purpose Cleaner, deze kan je zelf doseren nagelang de vervuiling. Mochten er daarna nog hardnekkige vuilresten blijven hangen dan kan je kijken om dit met een klei-kit weg te krijgen, hier zijn weer verschillende gradaties in.

Een foto zou beter helpen met een passende oplossing, maar zover je verhaal duidelijk is neem ik aan dat het vuil gewoon al tijden er zit en lastig weg te krijgen is met een sopje?
 
Maak het gewoon schoon met water, maar er waren een paar olie duppels op gekomen motor olie die geven nare vlekken
alvast bedankt voor de reactie,s
 
Als het olie vlekken zijn dan zou ik inderdaad de PB APC + degreaser nemen. Dit is naast een goede reiniger ook een goede ontvetter. Ik maak er naast de rubbers ook de motorruimte mee schoon en alle olie etc. verdwijnt als sneeuw voor de zon.