• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruikerservaringen en e-mailadressen

DannyL

Detailing addict
Tester of Bling
28 apr 2011
488
65
40
Toevallig dat ik het net in de webshop zag, maar misschien is het iets om een keer aan te passen.
Op dit moment als iemand een ervaring erbij schrijft, en in het profiel van die persoon staat 'e-mailadres zichtbaar' aan, zie je gewoon open en bloot het e-mail adres staan.

Is het misschien een idee om (ivm spambots/index machines) de e-mailadressen te versleutelen of intern te koppelen, zodat je niet direct een e-mailadres ziet staan, maar deze versleuteld gemaild kan worden?

Zelf heb ik de optie gewoon uit staan, maar ik zag het staan en wilde mijn idee even delen.

De e-mail adressen zijn per direct niet zichtbaar meer. Er was toch al bijna geen toegevoegde waarde om de e-mailadressen te laten zien, en inderdaad, met alle spambots van tegenwoordig kun je er al snel ongemak van hebben.

Het kunnen geven van waarderingen staat trouwens tijdelijk offline, we kijken of we het geven van een waardering wat eenvoudiger en overzichtelijker kunnen maken.

Bedankt voor het melden :-)^

Kan je eigenlijk nog gebruikerervaringen plaatsen ?
Heb het in het verleden al een keertje gedaan maar vind het precies niet meer terug .

^^ grappig, carclean webshop is op alle vlakken gewoon RAZEND snel,
je bestelt iets, volgende dag geleverd, je meldt een kleine opmerking over de website, direct aangepast,

nice one Bert :ja

**wel een opmerking dan voor het carclean webshop team, jullie website kant is wel sneller, melden__ reactietijd= 1.3u ]d~^ ]d~^