• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geert '88 stelt zich aan... eeehm voor

Geert '88

Detailing rookie
31 mei 2009
4
0
Ik ben Geert 20 jaar oud en ik ben woonachtig in overijssel
sinds Januari 2009 ben ik in bezit van een Seat Ibiza Sportcoupé (stylance 1.4 16v)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Er zijn nog dingen die nog 'moeten' gebeuren zoals een verlagingssetje, dorpellijsten en lederen bekleding

Een nieuwe auto moet uiteraard goed onderhouden worden dus vandaar dat jullie mij daarmee wellicht willen/kunnen ondersteunen doormiddel van dit forum! :)^
 
Welkom..! :)^

Knappe wagen heb je daar ,maar 'verlagingssetje' ? Vindt dat hij nu zeer goed ligt.
 
Thx!

kan aan de foto liggen, is volgens mij bewerkt door vanhoogendoornweels die foto komt namelijk ook van die site af.
hier een foto'tje waar je wel goed kunt zien dat hij toch aardig hoog op de 'poten' staat...
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom! De auto op de laatste foto staat idd wat hoog op z'n pootjes. ;)
Heb je ervaring met hoogendoornwheels of heb je alleen de foto gebruikt?
 
DKBM zei:
Welkom! De auto op de laatste foto staat idd wat hoog op z'n pootjes. ;)
Heb je ervaring met hoogendoornwheels of heb je alleen de foto gebruikt?

ik heb in zoverre ervaring met hoogendoornwheels door er velgen te kopen,
de foto die ik heb gebruikt staat mijn ibiza op afgebeeld...
alleen hebben ze de foto (volgens mij) een beetje aangepast zodat het niet raar lijkt dat de auto zo hoog op de wielen staat.

hoop dat het een beetje duidelijk is ;)
 
Welkom hier, & mooie ibiza ook.

ps. de foto bovenin is duidelijk te zien bewerkt, kijk maar bovenin de foto bij de garage, deze verspringt omlaag :D
 
jeffrey rallye zei:
Welkom hier..
waar ergens in de buurt van overijssel da?

Rijssen :-"

Ik heb trouwens mn auto hier een daar een beetje bij gepoetst met het 3-stappen plan van Mequiar's
Resultaat:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Wow...mooie auto zeg! Echt prachtige velgen ook! En die foto is inderdaad vrij duidelijk bewerkt...haha...beetje vreemd...als ze hem dan shoppen, kunnen ze het beter goed doen...:) Maar goed...Jouw Auto is echt een plaatje!