• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gekleid en gestrand

Giacomo

Detailing chief
18 aug 2016
66
75
Leeuwarden
Goedendag!

Ik heb vandaag voor het eerst een begin gemaakt aan m´n eerste detailsessie. Echter heb ik slechts de auto kunnen wassen en kleien in de gegeven tijd. Kan ik morgen gewoon weer verder gaan waar ik gebleven ben, in dit geval dus polijsten? Of moet ik alles overnieuw doen. :O Ik hoef het waarschijnlijk niet te vermelden, maar de auto staat buiten. :p
 
Dat moet je morgen even bepalen. Lijkt me sterk dat je weer moet klei-en maar als je auto vanavond vies word zal het niet anders zijn dan je auto even snel te wassen.
 
De eerste kleien is altijd een verrassing. Je denkt dat je lak schoon is, en eigenlijk geloof je niet echt dat je met dat stukje klei de auto schoner krijgt, maar als je dan al dat vuil ziet en de lak voelt is dat erg leuk.

Ik heb vandaag nog gepolijst, en had de auto zaterdag gewassen. Vandaag even met een oude microvezeldoek en spray en wipe het deel afgenomen en daarna met Nanolex Ex ontvet :)