• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

George, welke APC?

Bassho

Detailing chief
3 jul 2017
103
85
Dag allen,

Ook wij kunnen met trots melden dat we een Numatic George hebben gekocht. We staan te popelen om het interieur schoon te maken en om alle vlekken mooi te kunnen verwijderen. Nu lees ik op CarClean best veel over diverse APCs maar niet zo zeer een APC die netjes werkt in een George.

Ik twijfel tussen deze 3:
https://www.carclean.com/nl/product/Valet_Pro/Classic_Carpet_Cleaner_5000ml_103233?o=srvalet pro car
https://www.carclean.com/nl/product/Poorboys_World/Bio_Degradable_All_Purpose_Cleaner_Degreaser_3780ml_101079?o=srpoorboys Bio
https://www.carclean.com/nl/product...rpose_Cleaner_PLUS_APC__3780ml_101151?o=srapc

Daarbij leken mij de Poorboys en de Valet Pro 2 hele goede producten, maar zou niet weten wat het verschil is. Doet de APC-D van Poorboys 'meer reiniging'? Ruiken ze beide fris?

Wie heeft toevallig deze overweging al eens moeten maken? :p
 
Laatst bewerkt:
Ik ga die van Meg morgen kopen. Die schuimt minder als het goed is.

Voor een extractor vond ik PB te veel schuimen.
Kijk ook eens naar de valvet pro carpet cleaner. Speciaal ontwikkeld voor de extractor

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga die van Meg morgen kopen. Die schuimt minder als het goed is.

Voor een extractor vond ik PB te veel schuimen.
Kijk ook eens naar de bakvet pro carpet cleaner. Speciaal ontwikkeld voor de extractor

Succes!
De Valvet Pro CarpetCleaner zou de 1e link moeten zijn inderdaad, die had ik ook al gezien en leek mij ook een optie.
 
Valet Pro Carpet Cleaner werkt perfect in de George.
De APC- D van PB werkt goed, maar moet je vooral niet in de George gooien. Dat spul geeft te veel schuim.
Je zou de APC-D wel in een spuitfles kunnen gooien en dat op het te behandelen gedeelte sprayen en inborstelen. Met de George waar dan alleen water in zit zou je het kunnen spoelen en opzuigen.. Wel dan altijd goed controleren of er niet te veel schuim in de George komt. Heb zelf een keer niet goed opgelet en toen kwam het schuim uit de helm van George. :joy:

De APC plus van Meg zou je wel gewoon de in George kunnen gebruiken. Dit product ga ik ook halen. Schijnt goed te werken.
 
Valet Pro Carpet Cleaner werkt perfect in de George.
De APC- D van PB werkt goed, maar moet je vooral niet in de George gooien. Dat spul geeft te veel schuim.
Je zou de APC-D wel in een spuitfles kunnen gooien en dat op het te behandelen gedeelte sprayen en inborstelen. Met de George waar dan alleen water in zit zou je het kunnen spoelen en opzuigen.. Wel dan altijd goed controleren of er niet te veel schuim in de George komt. Heb zelf een keer niet goed opgelet en toen kwam het schuim uit de helm van George. :joy:

De APC plus van Meg zou je wel gewoon de in George kunnen gebruiken. Dit product ga ik ook halen. Schijnt goed te werken.
Dus als je zou kiezen tussen Meguiars en de Valet Pro dan zou het wat jou betreft niet heel erg uitmaken?
Ik ben van plan om dan de APC ook in een spuitflesje te doen en dan eerst goed inweken, daarna met een scheutje APC in de George waterzuigen.

Schuim uit de helm van George, dan schuimt het echt goed hahah.

//
https://www.carclean.com/nl/product/Valet_Pro/Classic_Carpet_Cleaner_5000ml_103233?o=srvalet pro car

Gaat om deze dan :p
 
Laatst bewerkt:
Het gaat inderdaad om dit product van Valet Pro.
Ik weet alleen uit eigen ervaring dat de Valet pro Carpet cleaner goed werkt. Ruikt fris en behaal met dit product goede resultaten.
Het is gewoon goed spul, en zeker geen miskoop.

De APC PLUS van Meguiars heb ik nog nooit gebruikt.
Ik weet dus niet hoe het ruikt enz.
Maar het product spreekt mij erg aan en ga het ook zeker een keer aanschaffen.
Ook heb ik van dit product goede verhalen gehoord, dus lijkt mij ook zeker geen miskoop.
 
De Megs Plus zou minder schuimen en dus beter voor de extractor. Dat is eigenlijk het enige wat ik er van weet, haha! :p

APC+D kan flink schuimen, inderdaad. :)
 
Ik gebruik eigenlijk al jaren de Autoglym interior shampoo. Ik heb daar ook stoelen uit sloopauto's met kapotte ruiten schoongekregen, en ook zeer intense geur van roken in auto weggekregen uit dat interieur.
 
Mag je ook alleen goed verdunde apc van megs gebruiken op automatten? Ik heb ze goed bevochtigd en nageborsteld. Ze liggen nu te drogen. Of worden ze dan glad bijvoorbeeld als je alleen verdunde apc hebt gebruikt?