• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gepoetst: Aston Martin DBS carbon black edition

vince

Detailing trainee
5 apr 2014
18
22
33
Zo ik ben pas ff bezig geweest om de auto van mn pa te poetsen en detailen :D wat een karwei :) ik ben er 12 uur mee bezig geweest en vind het een super resultaat en was zelf zo blij als een kind bij het zien van het eindresultaat :P. Ik zal even de stappen overlopen :): -Kleien van de auto -Polijsten in 3 stappen met producten van monello en mn DAP900 -Glaze: poorboys black hole -wax: mcguiars nxt 2.0 -sealant: poorboys exp -top up wax: dodo juice purple haze -velgen: poorboys wheel sealant
conv_436.webp
conv_437.webp
conv_438.webp
conv_441.webp
Ik heb de auto pas gewassen en dee beading is gewoon te gek! :D het water stroomt er gwn vanaf als een waterval :D

Bijlagen

• conv_439.webp
    conv_439.webp
    156,7 KB · Weergaven: 84
  • conv_440.webp
    conv_440.webp
    95,9 KB · Weergaven: 109
Porsche993;n391591 zei:
Leuke wagen en mooi gedaan! Maar ik hoop dat je geen wax onder de sealant gezet hebt?

Dankje :) Porsche 993, nee heb het in de verkeerde volgorde gezet, ik heb eerst de sealant gedaan, dan de nxt 2.0 en dan ff afgetopt met de dodo :)

Prachtige auto! Daar word ik wel een beetje jaloers van ;) . Wat betreft je wax, als ik me niet vergis zitten er cleaners in de NXT 2.0, dus het is een beetje zonder van je Black Hole and EX-P om de NXT daar over op te brengen. Als ik jouw was zou ik het bij EX-P en Purple Haze laten (of je vader lief aankijken en zeggen dat de auto nog beter beschermd kan worden met een Ibrido wax :-" )

• Leuk
Reacties: Tim
Quattro;n391634 zei:
Prachtige auto! Daar wordt ik wel een beetje jaloers van ;) . Wat betreft je wax, als ik me niet vergis zitten er cleaners in de NXT 2.0, dus het is een beetje zonder van je Black Hole and EX-P om de NXT daar over op te brengen. Als ik jouw was zou ik het bij EX-P en Purple Haze laten (of je vader lief aankijken en zeggen dat de auto nog beter beschermd kan worden met een Ibrido wax :-" )
ok bedankt voor je tip dat wist ik niet, dan ga ik het voortaan gwn bij de purple haze houden en ik zou graag de ibrido wax willen maar dan zegt ie dat ik het zelf mag kopen en zijn auto ermee mag doen haha :D

Quattro;n391634 zei:
Prachtige auto! Daar wordt ik wel een beetje jaloers van ;) . Wat betreft je wax, als ik me niet vergis zitten er cleaners in de NXT 2.0, dus het is een beetje zonder van je Black Hole and EX-P om de NXT daar over op te brengen. Als ik jouw was zou ik het bij EX-P en Purple Haze laten (of je vader lief aankijken en zeggen dat de auto nog beter beschermd kan worden met een Ibrido wax :-" )
ja inderdaag een super wagen en dit is de carbon black edition dus ze hebben 15u aan het spuiten geweest bij AM om een auto te krijgen die nog zwarter dan zwart is en dit is hun goed gelukt zeker als je m aan het poetsen bent en het resultaat ziet is het gwn een genot geweest en wordt je gwn spontaan verliefd:D

Ziet er goed uit hoor! En wat een prachtige wagen. Je werkwijze van beschermen zou ik aanpassen. Black Hole, EX-P en dan Dodo Juice Purple Haze. De NXT2.0 bevat cleaners en haalt onderliggende lagen weg door de werking van de cleaners. Hoe lang heb je gewacht tussen de lagen van EX-P en Purple Haze?

IbizaSigno;n391710 zei:
Ziet er goed uit hoor! En wat een prachtige wagen. Je werkwijze van beschermen zou ik aanpassen. Black Hole, EX-P en dan Dodo Juice Purple Haze. De NXT2.0 bevat cleaners en haalt onderliggende lagen weg door de werking van de cleaners. Hoe lang heb je gewacht tussen de lagen van EX-P en Purple Haze?
Dankje voor de tip en ik ga dit zeker toepassen ik heb zeker 12 u of meer gewacht want ik heb de dodo de dag erop na het werk erop gedaan. Want ik dacht dat je toch een standtijd van 12 u moest toepassen, dat ik gelezen had.

Knap gedaan. Prachtige wagen om een schitterend resultaat op te behalen!
Voor dit soort wagens kan je ook een deep gloss sealant van wolfgang gebruiken, wat een verbluffend resultaat geeft en maanden op de wagen blijft zitten