• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gezocht caramelschijf omgeving Spijkenisse?

Marc O

Detailing guru
13 jul 2020
243
135
Ik zoek natuurlijk niet alleen een caramelschijf maar ook de eigenaar die er bij hoort :)

Heb het type aanduiding verwijderd.
Laatste stap met WD40 krijg ik bijna alles weg, er blijft echter wanneer ik de lak nat maak een indruk achter.
Wellicht dat dit te verwijderen is met een caramelschijf?

Het zijn de kosten niet om deze te bestellen maar toch zonde voor eenmalig gebruik, wellicht dat iemand mij kan helpen?

Bovenste foto is voor de WD40, onderste foto is tot nu toe het eindresultaat.

386A5806-CD76-47C9-9C2A-A474EE06A035.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Dacht dat er nabij de Kralingse bos een zaak zat die het e.e.a verkoopt.

Wellicht is dat wel aan te rijden vanuit Spijkenisse? En het is altijd fijn om zo'n schijf in je collectie te hebben :)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Polijstmiddelen heb ik als rookie ook nog niet in mijn bezit.
Mocht het niet lukken om iemand in de buurt te vinden dan ben ik sowieso van plan binnenkort eens bij CC langs te rijden.
 
Als je bij CC gewoon een handpad (polijstpad) en fijn polijstmiddel haalt, kun je dit gewoon netjes krijgen (ik verwacht niet dat je middelgrof nodig hebt, maar dat is ook nog een optie).

En het adres dat @Mark1986 bedoelde is waarschijnlijk Kruis gereedschappen dat is ongeveer op de route naar CC (vanuit Spijkcity)