• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Gezocht: Detailruimte

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Ik heb dit al eens eerder gedaan maar probeer het nog maar een keer. Wie niet waagt die niet wint toch.

Ik wil zo graag mijn auto polijsten en op mijn gemak onder beschermde omstandigheden detailen. Dus een ruimte met vlakke vloer, water en elektra zijn dan echt wel nodig. Polijsten op straat hier in Den Haag op mijn appartement is dat niet te doen. De straat zit zo vol met gruis en zand dat me dat eerder ongemak dan gemak bied. Een garage kopen is niet te doen. Een garage huren al helemaal niet. Dat is gewoonweg niet op te brengen. Zoals gezegd zal ik de ruimte slechts een keer per maand of om de maand echt nodig hebben.

Wie kan me zijn/haar ruimte aanbieden tegen een redelijke vergoeding uiteraard in de buurt van Den Haag - Zuid?

Ben enorm benieuwd naar de reacties, ik zal toch niet de enige zijn die deze wens heeft? Misschien een andere optie is om samen met een groep behoeftigen wel een ruimte te huren, dat zou misschien ook een optie zijn. Kan Carclean niet iets opzetten om voor enthousiastelingen een gelegenheid tegen leuke vergoeding aan te bieden. Zijn zijn immers heer en meester op dit vlak. Enfin, alle reacties en/of tips ideeën zijn meer dan welkom. Ik wil toch wel eens de auto echt tot hoger niveau brengen. Loop al jaren te darren op straat en vieze wasboxen. Haha. Alvast een fijn detailing weekend gewenst allemaal.

Groet,
Martin (a.k.a. Sandman)

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
3.023
193
58
Ik ben bang dat je wat verder moet kijken dan alleen naar Den Haag-Zuid, mogelijk een stukje buiten Den Haag. In sommige hobbygarages/DHZ-garages kun je ook een vloerplek huren om zelf te sleutelen, en dat wordt soms ook gebruikt om te detailen. Niet ideaal, maar stukken beter dan op straat.

Hier een linkje van een site waar je kunt zoeken op DHZ-garages in heel Nederland.

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Hej Coroba, dank voor je reply. Jij komt hier ook al jaren zie ik. Ik ken de site die je me stuurde. Helaas, is het of veel te duur of gewoon niet meer bestaand. Ik doel dan op de adressen in zuid-holland. Of je moet ergens lid van worden wat weer allerlei verplichtingen meebrengt die ik niet zoek. Dus tja, blijft een speurtocht.

Ik hoop eigenlijk op een reactie hier van de leden op het forum. Gezelliger ook lijkt me.

Mace

Detailing chief
3 mrt 2020
124
75
Sluit me aan! Kan nu af en toe bij een kennis terecht, maar dat is passen en meten.

• Leuk
Reactions: Sandman

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
3.023
193
58
@Sandman Die in Bergschenhoek is er volgens mij nog steeds, heb ik een paar jaar terug ook gebruikt voor een sleutelklus, en zat vroeger in Zoetermeer. De prijs voor een dag detailen kan inderdaad aardig oplopen, maar misschien dat je een speciaal tarief af kan spreken.

• Leuk

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Ah we hebben al 1 liefhebber. Dank je Mace! Bergschenhoek weer ff gecheckt Cordoba, "SLEUTELPLEK" € 10,- per uur ex btw. Man, als ik dan een 'snelle' detail doe kost me dat zo even €96,00. Een tarief? Mmmm, ik zal er over nadenken en eens bellen met die lui.
Als je een garage huurt (zonder water en elektra) kost me dat ongeveer €150,00 per maand. Reken maar uit... geen idee of dat dan de moeite loont.

Jammer Nicknameless dat die Autoverwennerij niks meer doet.

Ik blijf zoeken, op een dag is het er weet ik gewoon ;)

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Vandaag kennisgemaakt met iemand die zich beroepsmatig bezig houd met onderhoud. Alle vlakken. Hij huurt industriele ruimtes in de omgeving van Bergschenhoek. Een ervan zal voor zijn bedrijf gaan dienen. Het is een ruimte met overhead deur, een gecoate vloer van zon beetje 6x8 meter. Voorzien van water en elektra. Zelfs een toilet ruimte. Nu zaten hij en ik te overleggen of het niet interessant kon zijn dit weer door te verhuren aan auto detailets zoals wij hier. Mace en ik zijn er dan bij. De persoon die ik ontmoette zelf ook. Ik zat hem te vertellen over de prijzen van ruimtes en wat ik dacht te willen uitgeven. Ik dacht zelf aan een weekend (2x8uur) voor €100,00 en een dag (8uur) voor €75,00. Mijn vraag aan jullie is of dit acceptabel kan zijn en of er meer mensen zijn die geïnteresseerd zijn. Hoe meer hoe beter en des te meer ruimte kan ontstaan om de prijsstelling aan te passen (naar beneden ;) ). Laat van je horen. Dit betekend dat je je auto totaal beschermd en met alle luxe kan detailen tot en met een flinke polijst beurt aan toe. Ik vind het geweldig deze kans.

Mace

Detailing chief
3 mrt 2020
124
75
Leuke ontwikkeling! Een dergelijke ruimte doet in de maandhuur denk ik EUR 500-700. Dat is met een paar man dan wellicht nog interessanter, kun je daar ook je spullen deels laten staan...

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Ik neem aan dat dat een vraag is? Ja, ik wil er zelf wel voor gaan om mijn spullen zoals het zware spul er te laten staan. Denk aan je hogedruk reiniger en of polijstmachine.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mace

Detailing chief
3 mrt 2020
124
75
Bedoelde dat we wellicht voor zelfde geld als een weekend bedrag, met een paar man ook een loods zelf kunnen huren, dan kun je vaker terecht voor zelfde geld.

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Ik ben sowieso in. Maar even een lastige vraag: waar? Welke ruimte? Echt. Dit is dus volgens mij het ding. Je wilt een ruime 'box' Een waar je je deuren kunt open laten staan. Een box waar de vloer liefst is gecoat vanwege de schoonmaak activeiten. Ik wil een schone vloer na het wassen, dat betekend een vloer die een coating heeft. Dan moet er elektra (hoge druk reiniger) en water (reiniger) zijn. Goed verlichting bij polijsten is een must. Als je iets vind, ik blijf ook zoeken, dan ff melden (via PB?).Top Mace!!

Mace

Detailing chief
3 mrt 2020
124
75
Check, we stemmen verder af en uiteraard mogen alle geïnteresseerden hier aanmelden!

• Geweldig

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Rlelrz, kan ik je toevoegen aan het mini clubpje? Hoe meer hoe beter. Goed dat je reageert.

• Leuk
Reactions: RLelrz en JF3

RLelrz

Detailing rookie
24 jul 2020
2
15
Onder enig voorbehoud, zeker interesse! Ruimtes zijn zeer schaats voor m’n gevoel... ;)

• Leuk