• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Gezocht: Detailruimte

MBPlayer

Detailing trainee
24 mrt 2017
10
45
Ik woon in Berkel en Rodenrijs en ben net als jullie al een tijdje aan het zoeken naar een ruimte om te kunnen poetsen.
Graag sluit ik mij aan bij het groepje en hoop dat we gezamenlijk een betaalbare ruimte kunnen vinden.
Oh ja, voor de goede orde, ik heb mij ooit aangemeld voor deze site, lees hem elke dag, heb veel geleerd, ben echter minder actief met 'berichten' ;).

• Leuk
Reactions: Sandman

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Ik woon ook in Zoetermeer en heb misschien ook intresse. Wil ook wel in het groepje ovb. Hoe zien jullie het voor je?
Hej Themnjo+GR402+MSPlayer, hoe we het voor 'ons' zien? Geen strak idee. De kosten spelen de hoofdrol. De ruimte ook. Oppervlak en water + elektra (hoge druk + polijstmachine). Dan is mijn (onze) wens dat we de ruimte ad hoc moeten kunnen reserveren voor ons clubje (onderling afspreken wie wanneer gaat). Ik zelf heb de behoefte 1x maand (mss minder) een weekend of een hele dag. Qua kosten. Als ik de huidige prijzen zie voor een werkplek zit je snel op €90/dag. Dat moet minder. Maximaal €50/dag voor mij. Weekend €75, maximaal. Dat dus. Zo zie ik het. Sta open voor elke suggestie van anderen. Als er meer zijn kan de prijs naar beneden denk ik. Zes man is al zeker wat. Gaat goed....

• Leuk
Reactions: themnjo en Mace

GR402

Detailing rookie
31 jul 2020
20
15
Hej Themnjo+GR402+MSPlayer, hoe we het voor 'ons' zien? Geen strak idee. De kosten spelen de hoofdrol. De ruimte ook. Oppervlak en water + elektra (hoge druk + polijstmachine). Dan is mijn (onze) wens dat we de ruimte ad hoc moeten kunnen reserveren voor ons clubje (onderling afspreken wie wanneer gaat). Ik zelf heb de behoefte 1x maand (mss minder) een weekend of een hele dag. Qua kosten. Als ik de huidige prijzen zie voor een werkplek zit je snel op €90/dag. Dat moet minder. Maximaal €50/dag voor mij. Weekend €75, maximaal. Dat dus. Zo zie ik het. Sta open voor elke suggestie van anderen. Als er meer zijn kan de prijs naar beneden denk ik. Zes man is al zeker wat. Gaat goed....
Ik kan me ook vinden in de kosten die je noemt. Ik heb 50,- voor een dagje wel over, weekend wordt dan inderdaad even afstemmen. Als je heel simpel rekent en men wil wat meer inleggen gebaseerd op het feit dat de ruimte dan 'in eigen beheer is' en je toch wat meer kan doen dan je random een plek huurt, zit je met 6 man rond de 450 per maand als iedereen 75 inlegt. Persoonlijk vind ik dat een erg mooi bedrag. Zelfs iets meer sta ik voor open dat we daarmee onze 'eigen' ruimte kunnen beheren. Dan kan je er nog vaker bij dan enkel in het weekend. Ook in de avonden, etc. Ik ben er van overtuigd dat dit qua planning erg goed te doen is als we een slim systeem bedenken.

Je zit dan wel nog met de inrichting, lampen, etc, maar dit is in principe een eenmalige aanschaf waar wel wat voor te verzinnen is.

Zit dus alleen ook met de locatie. woon zelf in Amsterdam (Zuidoost) en vind max 30 minuutjes rijden niet erg. Maar verder wordt wel een ding..

En waar vind je zoiets. Veel garageparken hebben geen water/riolering, er zitten wel relatief ruime tussen zoals GaragePark Amersfoort. Maar dat is weer niet altijd even goed te doen qua afstand.

GR402

Detailing rookie
31 jul 2020
20
15
Zoiets zou ideaal zijn! (afgezien wellicht van de ligging voor een aantal)
Ja best ver maar qua ruimte nice. Mogen alleen geen autos dus benieuwd of dit wel mag. Redelijk aan de prijs overigens

Martin adamse

Detailing rookie
5 nov 2019
13
15
49
stiens
heb zelf een mooie loods van 25 bij 10 en wildeze best tot beschikking stellen voor een zaterdag ofzo (kan ik ook nog wat leren) hier is alles aanwezig ,water,stroom, hogedruk,toilet en een koffiezet apparaat ,woon alleen wel in friesland .

• Geweldig
Reactions: DetaiLeo

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
7.288
193
43
Den Haag
Ik maak gebruik van de (gezamenlijke) hal van 37 bij 5,5 bij 8,5 meter op m'n werk, ruimte zat. Helaas is het niet mogelijk en toegestaan om meerdere auto's binnen te zetten aangezien de hal wordt gebruikt door omliggende bedrijven.

20200807_075621.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: DetaiLeo

GR402

Detailing rookie
31 jul 2020
20
15
Ik maak gebruik van de (gezamenlijke) hal van 37 bij 5,5 bij 8,5 meter op m'n werk, ruimte zat. Helaas is het niet mogelijk en toegestaan om meerdere auto's binnen te zetten aangezien de hal wordt gebruikt door omliggende bedrijven.

Bekijk bijlage 131255
Inderdaad ideaal. Maar daar hebben de meeste hier niks aan :p Zou willen dat wij zoiets hadden op werk, maar helaas.

• Leuk
Reactions: Quantoxx

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
28
60
Ondertussen ben ik samen met mijn contactpersoon aan het kijken voor een ruimte in Rotterdam. De maten en voorzieningen zijn veelbelovend (4x7m - water en elektra). Kan er nog weinig over kwijt. De kosten zijn ook nog een ding wat we moeten uitwerken. Varianten zijn een vast abo per maand of middels een strippenkaart model. Waarbij eerste variant je 1x per maand in het weekend en 1x per maand doordeweeks de gelegenheid geeft. De strippenkaart is net waar je zelf behoefte aan hebt maar zal er prijstechnisch weer anders eruit komen te zien natuurlijk. We zijn er nog mee bezig. Er zijn wat haken en ogen zoals mag er met auto's gewassen worden etc, de toegang tot het terrein (afgesloten) met pasjes is ook zoiets. Wordt vervolgd. Ik hou jullie op de hoogte zodra we een concreet voorstel hebben liggen. Dan leg ik dat hier voor aan jullie.

• Leuk
Reactions: Mace

MBPlayer

Detailing trainee
24 mrt 2017
10
45
Ondertussen ben ik samen met mijn contactpersoon aan het kijken voor een ruimte in Rotterdam. De maten en voorzieningen zijn veelbelovend (4x7m - water en elektra). Kan er nog weinig over kwijt. De kosten zijn ook nog een ding wat we moeten uitwerken. Varianten zijn een vast abo per maand of middels een strippenkaart model. Waarbij eerste variant je 1x per maand in het weekend en 1x per maand doordeweeks de gelegenheid geeft. De strippenkaart is net waar je zelf behoefte aan hebt maar zal er prijstechnisch weer anders eruit komen te zien natuurlijk. We zijn er nog mee bezig. Er zijn wat haken en ogen zoals mag er met auto's gewassen worden etc, de toegang tot het terrein (afgesloten) met pasjes is ook zoiets. Wordt vervolgd. Ik hou jullie op de hoogte zodra we een concreet voorstel hebben liggen. Dan leg ik dat hier voor aan jullie.
Goed bezig Sandman! Het is inderdaad lastig om met diverse factoren rekening te houden, echter ben je -naar mijn bescheiden mening- goed op weg.

GR402

Detailing rookie
31 jul 2020
20
15
Succes. Rotterdam voor mij te ver, maar het is goed om te kijken wat er te regelen valt, wat de animo is, etc. Dat maakt het misschien makkelijker dit ook in andere regio's te gaan regelen ooit.