• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glascleaner/Ruitendoek

"De beste" vind ik een groot woord want ik weet niet welke de beste is. Wel weet ik dat mijn favoriet Dodo Juice Clearly Menthol glasscleaner is i.c.m. Monello Vetro Bianco. ;)

Mijn persoonlijke voorkeur is Auto-Finesse Crystal Glass Cleaner met een Monello Vetro Bianco.

IbizaSigno;328011 zei:
"De beste" vind ik een groot woord want ik weet niet welke de beste is. Wel weet ik dat mijn favoriet Dodo Juice Clearly Menthol glasscleaner is i.c.m. Monello Vetro Bianco. ;)

die is inderdaad goed jij hebt mij laats wel over gehaald
voor mijn volgende glasreiniger :D

Ik vind de Meguiar's Professional - Glass Cleaner Concentrate en de Monello Vetro Bianco doek een fijne combinatie.

Het is ook te zien hoe je de producten gebruikt. Spray je rechtstreeks op je raam, of op je doek, of gebruik je een applicator om je ramen te reinigen.

Bij mij gaat het eerst op een doek en daarna met een schone doek poets ik het uit. Vind ik het makkelijkste en het zuinigste.

Wat is voor jullie de toegevoegde waarde van een glass cleaner aan de buitenkant? Ik pak de ruiten van buiten met het wassen mee en droog deze goed na. Ik heb nooit strepen. De binnenkant kan ik me voorstellen dat het wel makkelijk is.

Na polijstwerk oid was ik de auto lang niet altijd, dan gebruik ik dus glasscleaner.
Ik ga echt niet elke wasbeurt glasscleaner gebruiken hoor ;)

Ik gebruik de glasscleaner voor ik er Reload op aan breng en af en toe na het wassen alhoewel dat niet echt nodig is (maar weet ik wel weer dat ze schoner dan schoon zijn)

Ahaa duidelijk:-b Ik gebruik daar zelf altijd citrus bling voor. Dat spul is geweldig. Ik gebruik het als clay lube, quick detailer en ik doe de ruiten ermee. :-b

Persoonlijk vind ik de Monello Vetro Bianco een van de betere doeken. Samen met Mothers Glasscleaner een goede combinatie.

Voor zeer vuile ruiten wijk ik uit naar de Ag glass polish met badstofpadje....

Grtz

Stephan

Citrusbling is een love it or hate it product volgens mij ;)
Als glass cleaner ben ik er niet kapot van, claylube/QD voldoet ie meer dan prima...

Veel mensen zijn liefhebber van die vetro bianco. En ik maar twijfelen tussen de mint merkin of die supernatural waffle weave. Ik had vroeger die van megs, maar die is nu aan vervanging toe maar die hebben ze al lange tijd niet meer. De ruitenreiniger die ik mee wil bestellen is die van mothers. Kan niet elk produkt goed afgenomen worden met gelijk welke doek? En weet iemand de afmetingen van die vetro bianco? Die andere 2 zijn 40 x 40 dacht ik.