• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glashelder

hulpje58

Detailing rookie
19 mrt 2010
7
0
Ik gebruik al jaren glashelder (ruitenreiniger) goedkoop en prima produkt. Ze verkopen en gebruiken dit bij bedrijven die autoruiten zetten. Iemand hier dezelfde positieve ervaring mee? (bericht is bewerkt)

nog nooit van gehoord..?!
maar moet nauw lukken dat dat spul goedkoper is dan de Meg's professional glass cleaner concentrate lijkt me...?!

de glass cleaner concentrate is dus veel goedkoper (1/4e van die prijs die hier ggenoemd is, maar dan zonder sprayer)

de nxt glass cleaner spray is dan inderdaad duurder, maar enorm zuinig, en laat een water afstotend laagje achter..

hulpje58 zei:
Ik gebruik al jaren glashelder (ruitenreiniger) goedkoop en prima produkt. Ze verkopen en gebruiken dit bij bedrijven die autoruiten zetten. Iemand hier ervaring mee?

Ik snap je vraag niet helemaal.
Je gebruikt het spul al jaren en het werkt prima. Daarna vraag je: iemand hier ervaring mee?

Wat wil je nu precies weten? Of er een betere of goedkopere is?