• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glass Cleaner uit de detailer lijn van Meguiar's

dark devil

Detailing addict
25 dec 2008
119
62
38
ik moet morgen een vectra i500 van me oom gaan poetsen alleen nu lees ik net de uit leg van hoe je de ramen schoon moet maken
nu heb ik alleen geen Even Coat Applicator of een Glass Towel van Meguiar's
wel een badstof handoek om het schoon te wrijven maar wat ik ik dan gebruiken om de glass cleaner optebrengen op de ruiten?

grtz tim
 
Vouw de badstofdoek in 4'en. De ene kant spuit je Glass cleaner op en verdeel je het, met de andere droge kant veeg je het na.
 
hey arjan
neej helaas ging hetniet door hij had de bobiene kapot waardoordie eerst vervangen moest worden maar ja die moesten we weer ergens anders gaan halen daardoor bleef er te weinig tijd over om hem fatsoenlijk te kunnen poetsen dus nu gebeurd dat weer een andere keer maar als die gedaan is komen er fotos (ook op het ATC)
;)