• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Goedemiddag Poetsvrienden,

Een vraagje, ik gebruik zelf Black Hole op mijn zwarte auto, nu heeft mijn vriendin een Gele Seat Ibiza (2012), Is het de moeite om hier apart White Diamond voor te bestellen of werkt de Black Hole hier ook (goed) op? heb hiervan nog meer dan zat staan en net een bestelling binnen gehad (waarin ik niet de white diamond heb besteld voor mijzelf, foutje van mijn kant hadden 2 test flacons moeten zijn) de olie hierin zal zijn werk wel doen en misschien wordt die zelfs iets ''dieper'' van kleur hiervan? of zit ik er compleet naast en is het zonde van de tijd/moeite om de Black Hole op deze kleur te smeren? auto is grootste deel van de tijd met de hand gewassen, lak is niet in optimale conditie maar ook niet erg slecht ofzo (kleur zie je ook niet zoveel op natuurlijk als op zwart) desondanks heb ik wel het idee dat wat aandacht en liefde hem wel goed zullen doen.

Verder wordt die netjes voorgewassen, non ferro, wassen, kleien, dan evt de Black Hole en afgetopt met Collinite 845

wat zijn jullie gedachtes hierover?

Groeten en fijne dag!