• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede avond!

Jerome

Detailing rookie
8 feb 2017
23
18
Hallo forum-leden,

Na het lezen van een aantal threads werd het maar eens tijd om zelf lid te worden. Ik ben Jeroen uit Utrecht, volgende week 28 jaar en de gelukkige eigenaar van een BMW 1-serie F20 'midnight blue'. Ik ben behoorlijk nieuw met detailen en tot vandaag heb ik mijn bolide altijd met Natty's blue met de hand behandeld, waar ik super happy mee ben. Deze heb ik afgelopen zomer aangebracht en tot vandaag nog steeds stand gehouden. Ik zal hier beneden een aantal foto's van uploaden die ik gisteren heb gemaakt. Nu heb ik collinite 845 voor mijn verjaardag gekregen, I know: Don't change a winning team, maar mijn nieuwsgierigheid had overwonnen.

Ik wil ook graag machinaal te werk gaan en zit te denken om een DAP500 aan te schaffen. Kan iemand mij hier tips over geven? Ik wil dit gebruiken icm PB Black hole en Collinite 845.

De vorige eigenaar heeft hoogstwaarschijnlijk een flinke plak vogelpoep op de motorkap laten liggen en dit heeft de lak enorm beschadigd. Het is niet doorgedrongen tot het verf, maar er zitten echt barsten in de lak (irritatie 100%). In deze dagen zal ik er even een foto van uploaden en hoop dat iemand hier de gouden tip voor heeft.

Groetjes

FullSizeRender 2.jpg
FullSizeRender 3.jpg
FullSizeRender 4.jpg
 
Welkom Jeroen.