• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goedkope poetsmachine

John1961

Detailing trainee
7 aug 2017
72
33
62
Friesland
Deze machine zag ik liggen bij een plaatselijke autobedrijf , kosten 129 euro.
Vond het niet duur aangezien ik maar een klein auto bezit.
Maar totaal geen verstand van dit soort machine,s dus heren en dames wat is u oordeel.
 

Bijlagen

  • 20171220_074125.jpg
    20171220_074125.jpg
    170,6 KB · Weergaven: 597
  • Leuk
Reactions: opelmark
Ook belangrijk ... hoe is de snelheid geregeld
Je wilt een langzame start en stabiliteit in het toerental
Bij de DAP van CC zit dat wel goed, net als de garantie

Persoonlijk vind ik deze uitzien als een oostblok auto uit de 70er jaren
 
Wilde al zeggen dat de kwaliteit beter is. Maar ik weet niet waar beide machines worden gemaakt.

Nu hebben de meeste wel ervaring met een DAP hier dus daar kan iedereen wel loof over spreken. Erg goede machine voor de prijs zou ik zeggen.
 
Ook belangrijk ... hoe is de snelheid geregeld
Je wilt een langzame start en stabiliteit in het toerental
Bij de DAP van CC zit dat wel goed, net als de garantie

Persoonlijk vind ik deze uitzien als een oostblok auto uit de 70er jaren
je bedoelt de poetsmachine ha ha ha
 
Wilde al zeggen dat de kwaliteit beter is. Maar ik weet niet waar beide machines worden gemaakt.

Nu hebben de meeste wel ervaring met een DAP hier dus daar kan iedereen wel loof over spreken. Erg goede machine voor de prijs zou ik zeggen.

Ik spaar nog even door voor een Dap , beter gelijk een goede machine, kan ik mijn oude Morris Minor van 1957 ook weer eens mooi in de poets zetten
 
Voor zo'n klassieker zou ik zeker goed materiaal kopen en niet proberen een paar tientjes te besparen. Al vraag ik me af of dat al zo zou zijn. Hier zit alleen 1 pad bij. Als je er nog een paar pads en polijstmiddelen bij moet kopen dan ben je net zo veel kwijt als een Polishing Power DAP set van Carclean. En bij Carclean ben je ook nog eens verzekerd van een goede service en kennis van zaken.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Voor zo'n klassieker zou ik zeker goed materiaal kopen en niet proberen een paar tientjes te besparen. Al vraag ik me af of dat al zo zou zijn. Hier zit alleen 1 pad bij. Als je er nog een paar pads en polijstmiddelen bij moet kopen dan ben je net zo veel kwijt als een Polishing Power DAP set van Carclean. En bij Carclean ben je ook nog eens verzekerd van een goede service en kennis van zaken.

Dus nog flink sparen ha ha