• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goeiemorgen

JimmyE

Detailing rookie
21 apr 2017
9
15
29
Goeiemorgen allemaal,

Na maandenlang alleen maar meelezen op dit forum heb ik vandaag besloten om mij eens aan te melden en ook mijn eerste bestelling te gaan plaatsen. Mijn naam is Jimmy, 21 jaar en woon in de buurt van Zwolle. Lees sinds een half jaar zowat alles op dit forum. Heb nu besloten om zelf toch maar eens aan te slag te gaan. Momenteel rijd ik zelf een Seat Leon Topsport uit 2003. (zie bijlage)

Nu wil ik vandaag mijn 1e bestelling plaatsen, hebben jullie nog toevoegingen?

- Shampoo BTBM
- Monello klei ( heb ik al )
- Detail spray van Autofinesse (heb ik al, voor de klei)
- Dap900 voordeelpakket (maar welke? met scholl? Monello?
- Extra pads + wolpads (verwacht veel op VAG te werken)
- Monello Non Ferro
- MF doeken
- Gyeon Prep
- 2 emmers
- Washmitt
- Collinite wax

Nog toevoegingen, verbeteringen?

Mvg

Jimmy
 

Bijlagen

  • leon.jpg
    leon.jpg
    160,3 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Jimmy, welkom hier.

Je hebt het al aardig op een rijtje zo te zien, je wandelt dezelfde weg als ik.... eerst veel lezen, bestellen, voorstellen en voor je het weet....blijf je lekker poetsen. Verbeteringen heb ik niet, daarvoor heb ik simpelweg veel te weinig ervaring. De Dap met Monello vond ik wel een erg prettige set om te beginnen en Black Hole vond ik ook wel een mooie toevoeging op de zwarte Fiat van mn meisje.
 
Welkom! Ik ben zelf voor Monello gegaan en dat beviel mij erg goed, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Persoonlijk zou ik nog toevoegen:
- Gridguards
- Applicator (hand pad of bijvoorbeeld Disco Duo)
- Velgen borstel

Optioneel:
- Extra washmitt

En inderdaad lekker veel doeken, daar heb niet snel genoeg van :D.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom veel lees en poetsplezier.
Gaandeweg door verschillende merken gebruiken krijg je vanzelf een voorkeur voor een bepaald merk.
Dit zal voor een ieder verschillend zijn
 
Welkom,

Mooi lijst heb je al bij elkaar gevonden monello of scholl ze zijn beide goed.
Scholl heeft wel het voordeel dat de S3 minder soft dan de Volance.

En zeker de Gridguards mee bestellen voor in de emmers ga je geen spijt van krijgen.
En de rest doeken veel doeken je kan er niet genoeg hebben:D
 
Welkom. Behalve grit guard, zou ik ook een droogdoek bestellen en niet te vergeten een goede tape, bij voorkeur in verschillende breedtes.