Beste Forummers,
Al een tijdje lees ik mee hier en daar op het forum. Dacht, laat ik mij is even aanmelden.
Ben in het bezit van een Golf 5 GTI Edition 30 DSG. Ben een autofanaat, en hou van mooie auto's . Oftewel, van een beetje poetsen ben ik ook niet misselijk.
Heb gister mijn auto voorzien van wintervelgen(gewoon zwart staal 16"). Ook gelijk de auto maar een winterpoetsbeurt gegeven. Heb een 3dubbele hernia weer opgelopen door het poetsen (ja ben dan wel 20, maar voel me soms 80 :roll ). En ik doe alles dan ook met het handje .
Als volgt gebruikt:
-Poorboys Spray and Rinse op de wielen
-Gewassen met NXT car shampoo
-Hier en daar geclayed met Mothers(wat tectylresten ivm wielkasten tectyleren)
-Meguairs ScratchX 2.0 (sommige plekjes)
-Meguairs Paint Cleaner step 1
-Meguairs Polish step 2, heb ik overgeslagen vond ik niet nodig ,^^
-Meguairs NXT Wax 2.0
-Dak daarna nog even met PB QD+ gedaan
-Wielen gewoon ingespote met cheapass Action Bumperzwart (ook voor banden)
Foto's genomen met mijn HTC sensationXE :
Volgende stap is nog mijn zomerwielen in de wax zetten, randen polijsten. Maar daar had ik vandaag geen zin meer in : .
Zo ziet hij er in de zomer uit:
Ook nog een leuke foto net genomen van de beading van mijn motorkap :
Toch blijft wit een moeilijke kleur om echt te laten glimmen. Ook de kleur op foto's krijgen is moeilijk.
Ben benieuwd naar de reacties!
Al een tijdje lees ik mee hier en daar op het forum. Dacht, laat ik mij is even aanmelden.
Ben in het bezit van een Golf 5 GTI Edition 30 DSG. Ben een autofanaat, en hou van mooie auto's . Oftewel, van een beetje poetsen ben ik ook niet misselijk.
Heb gister mijn auto voorzien van wintervelgen(gewoon zwart staal 16"). Ook gelijk de auto maar een winterpoetsbeurt gegeven. Heb een 3dubbele hernia weer opgelopen door het poetsen (ja ben dan wel 20, maar voel me soms 80 :roll ). En ik doe alles dan ook met het handje .
Als volgt gebruikt:
-Poorboys Spray and Rinse op de wielen
-Gewassen met NXT car shampoo
-Hier en daar geclayed met Mothers(wat tectylresten ivm wielkasten tectyleren)
-Meguairs ScratchX 2.0 (sommige plekjes)
-Meguairs Paint Cleaner step 1
-Meguairs Polish step 2, heb ik overgeslagen vond ik niet nodig ,^^
-Meguairs NXT Wax 2.0
-Dak daarna nog even met PB QD+ gedaan
-Wielen gewoon ingespote met cheapass Action Bumperzwart (ook voor banden)
Foto's genomen met mijn HTC sensationXE :
Volgende stap is nog mijn zomerwielen in de wax zetten, randen polijsten. Maar daar had ik vandaag geen zin meer in : .
Zo ziet hij er in de zomer uit:
Ook nog een leuke foto net genomen van de beading van mijn motorkap :
Toch blijft wit een moeilijke kleur om echt te laten glimmen. Ook de kleur op foto's krijgen is moeilijk.
Ben benieuwd naar de reacties!