• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf 7 spikkels lak werk

Polo444

Detailing addict
5 apr 2015
144
65
Weten jullie wat dit kan zijn op de lak? Je ziet het alleen met zonlicht het is een golf 7 kleur pure white

Zie foto

43291cb455c52fa4800770cf96f7d095.jpg
 
Zit het echt OP de lak?
Het lijken mij (voor ik zover dat met deze foto kan beoordelen) metallic flakes IN je lak
 
Het is pure white als het goed is dat toch een unilak??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh dat zou kunnen ik ben niet echt thuis in de VW kleuren :)

De foto deed me een beetje denken aan de Blanc nacré van PSA (wit parelmoer)
 
De foto is dusdanig ingezoomed dat het inderdaad op flakes lijkt, zoals @Simmke al aangaf. (Pure White is inderdaad een unilak)
Orangepeel of hars die 10x witter is dan de lak zelf... Meh, lijkt mij ook niet. :) Misschien spuitnevel?

Betere foto zou een veel beter beeld geven. :p
 
De foto is dusdanig ingezoomed dat het inderdaad op flakes lijkt, zoals @Simmke al aangaf. (Pure White is inderdaad een unilak)
Orangepeel of hars die 10x witter is dan de lak zelf... Meh, lijkt mij ook niet. :) Misschien spuitnevel?

Betere foto zou een veel beter beeld geven. :p

Dat vraag ik me eigen af
 
Vind het nogal té opvallend voor een parelmoer lak. (Overgangen zijn niet zo rommelig)

Voel je iets op/in de lak?
Heb je al dingen geprobeerd?
Zie je het van meerdere richtingen?
Heb je er zelf al een lichtbron op gezet, in de shaduw? (Zaklamp, LED van telefoon, etc)
......
 
Met zo’n foto is er geen zinnig woord van te zeggen. Mijn vrouw heeft nagellak wat hier op lijkt.

Is het de motorkap, het dak, zijpaneel?? Waar zie je dit, of is dit de gehele auto??

Om echt vooruit te kunnen, eerst maar eens paar nieuwe foto’s (laten) maken met een stukje tape erbij voor het scherp stellen. En ook wel handig om te achterhalen welke lak het betreft.