• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Graag jullie hulp: meld topics waar de foto's van ontbreken.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Beste forumleden,

We vinden het belangrijk dat ons forum inhoudelijk relevant blijft. Dat houdt dus in dat een topic nuttig moet zijn, want anders kunnen we een topic net zo goed weggooien.

In de afgelopen dagen hebben we met een tool de niet werkende foto's opgespoord en verwijderd. Je zal in bepaalde topics kunnen herkennen aan de volgende tag:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Stel je voor dat een oud topic met een show-off alleen maar bovenstaande tags bevat en helemaal geen foto's meer, dan is dat topic eigenlijk waardeloos geworden. Datzelfde geldt voor een review van een product of een topic waarin iemand zich voorstelt.

Het is alleen een helse klus om al die topics te vinden en te beoordelen en daarom vragen we jullie hulp!

Mocht je een topic tegenkomen waarvan de foto's niet meer werken en waarvan jij denkt dat het topic beter verwijderd kan worden, meld dit topic dan via de 'Meld' button (die vind je direct onder de eerste post).

Wij gaan er dan vervolgens mee aan de slag!

Hartelijk dank!
 
  • Leuk
Reactions: StijnV en ivo's
@Tim ,
hierop aansluitend zou je natuurlijk ook kunnen "eisen" dat in het vervolg media uitsluitend via de server geplaatst dient te worden, i.p.v. al die foto-opslag-sites die na een tijdje niet meer gebruikt worden door de "abonnee".
Anders heb je over een paar jaar weeeer een helse klus!
 
@Tim

klopt het dat het aantal forumposts ook wordt aangepast vanwege verwijderen van topics, berichten met foto's die niet (meer) zichtbaar zijn? Ik zag dat het aantal posts van me gedaald was, niet dat het mij boeit, viel me gewoon op.

Gr. Patrick