• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Graag jullie mening over welke layout jullie voorkeur heeft

Welke heeft jullie voorkeur voor het kiezen van een formaat?

  • Layout 1

    Stemmen: 18 30,0%
  • Layout 2

    Stemmen: 42 70,0%
  • Anders, zie mijn reactie in het topic

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
We zijn benieuwd welke layout jullie voorkeur heeft.

Layout 1
https://www.carclean.com/nl/iron-out.html

Het voordeel van deze layout is dat als je een knop indrukt met de hoeveelheid dat je dan het plaatje krijgt van het product.
En je hoeft niets in te typen.
Layout1.jpg


Layout 2
https://www.carclean.com/nl/iron-out-contaminate-remover.html

Het voordeel van deze layout is dat je de prijzen individueel kunt kiezen. Als er een product uitverkocht is bij Layout 1 en je mag deze niet nabestellen dan kan je de knop niet indrukken en weet je dus ook de prijs niet.
Nadeel is dat je altijd een aantal moet typen. Je kunt wel meerdere hoeveelheden tegelijk bestellen maar de vraag is hoe vaak dat handig is.
Layout2.jpg


Bij layouts hebben voor- en nadelen. De vraag welke jullie het meest handig lijkt om bij te bestellen.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Bij sommige webshops zie je bij Lau-out 2 een plusje en een minnetje achter t hoeveelheden vakje. Dan kun je gewoon klikken en hoef je niet te typen.. is dat een optie?
Lau-out 2 geeft inderdaad meer overzicht..

Hoe zit t met de optie breng mij als dit product niet op voorraad is? Want dat kon wel bij de oude set-up voor bepaalde maten toch?
 
Bij layout 2 zie je de prijzen overzichtelijk wat zeker een meerwaarde heeft.

Het zou makkelijk zijn als je bij layout 2 een plusje of minnetje hebt om de gewenste aantallen te bestellen.

@Xsara Coupe was me al voor;)
 
Nog aanvullend: kun je bij lay-out 2 zien welke van de producten wel of niet op voorraad is? Want dat staat nu maar 1 keer centraal. Lijkt me lastig als dit pas in de winkelwagen blijkt...
 
Hoe zit t met de optie breng mij als dit product niet op voorraad is? Want dat kon wel bij de oude set-up voor bepaalde maten toch?
Goeie! Zet ik op de lijst!
Nog aanvullend: kun je bij lay-out 2 zien welke van de producten wel of niet op voorraad is? Want dat staat nu maar 1 keer centraal. Lijkt me lastig als dit pas in de winkelwagen blijkt...
Dan staat er i.p.v. een vakje waar je het aantal invult: Niet op voorraad

Het zou makkelijk zijn als je bij layout 2 een plusje of minnetje hebt om de gewenste aantallen te bestellen.
Goed idee. Zet ik op de lijst! (weet alleen niet of het mogelijk is, zal ongetwijfeld maar de vraag is of dat redelijk te doen is)
 
  • Leuk
Reactions: Xsara Coupe
Leuk in ieder geval om te zien dat jullie continue bezig zijn met innoveren en daar ons als klant ook echt in betrekken!
 
Ik neig naar layout 2 met de eerder door anderen genoemde + en - buttons om een aantal in te kunnen stellen. In layout 1 staat naast de 'In winkelwagen' button al zoiets. Weet even niet of dat ook handig te implementeren is voor variabele lijsten met producten.
 
Layout 2 - Prijzen overzichtelijk, eventjes een aantal intypen is op de telefoon misschien wat onhandiger, maar op een desktop totaal geen probleem. (Plus-en-minknopjes wel mooierl
 
ze zijn wat mij betreft niet met elkaar te vergelijken, los van de bestelopties zijn het twee compleet verschillende pagina's geworden (oke ik overdrijf een beetje)

Sterke punten layout 1

Opsomming van USP CC

1593591453836.png


ik zie dat de beoordeling bij 1 is ingevuld bij 2 niet, dus deze telt eigenlijk niet maar voor de vergelijking geeft het wel een foutief beeld

1593591501431.png


Dit onderdeel komt bij punt een meer tot zijn recht
1593591531628.png


Ondanks dat de boodschap op voorraad bij beide layouts wordt genoemd spreekt het bij 1 meer tot de verbeelding


De algemene indruk van layout 2 vind ik "goedkoop" wellicht dat kleine toevoegingen dit kunnen verhelpen bijvoorbeeld door dit toe te voegen

1593591623049.png


Waarbij het ook mogelijk moet zijn dit handmatig te vullen.

Voor layout twee, wat doen we wanneer een product niet op voorraad is? hoe wordt dit weergegeven?


Voor nu kies ik voor optie 1, 2 heeft potentie maar is voor mijn gevoel niet af.
 
ze zijn wat mij betreft niet met elkaar te vergelijken, los van de bestelopties zijn het twee compleet verschillende pagina's geworden (oke ik overdrijf een beetje)
Sterke punten layout 1
Opsomming van USP CC
Bekijk bijlage 129953
ik zie dat de beoordeling bij 1 is ingevuld bij 2 niet, dus deze telt eigenlijk niet maar voor de vergelijking geeft het wel een foutief beeld
Bekijk bijlage 129954
Die staan ook bij Layout 2 alleen niet op het plaatje.
Links zal ik in de OP naar het product dan kan je het zien.
Beoordelingen zijn over te zetten maar is nog niet gedaan.

Dit onderdeel komt bij punt een meer tot zijn recht
Bekijk bijlage 129955

Ondanks dat de boodschap op voorraad bij beide layouts wordt genoemd spreekt het bij 1 meer tot de verbeelding
Goed punt, al vind ik het wel duidelijker bij layout 2 wanneer een product niet op voorraad is.
Bij 1 staat er dan een rode streep door de optie, bij 2 staat er bij de hoeveelheid echt Niet op voorraad

De algemene indruk van layout 2 vind ik "goedkoop" wellicht dat kleine toevoegingen dit kunnen verhelpen bijvoorbeeld door dit toe te voegen
Bekijk bijlage 129956
Waarbij het ook mogelijk moet zijn dit handmatig te vullen.
Hebben we genoteerd!

Voor layout twee, wat doen we wanneer een product niet op voorraad is? hoe wordt dit weergegeven?
I.p.v. het hokje waar je wat in kunt vullen staat er dan: Niet op voorraad

Voor nu kies ik voor optie 1, 2 heeft potentie maar is voor mijn gevoel niet af.
Vandaar ook deze poll, daar komen dit soort dingen mooi naar voren. :)
 
  • Leuk
Reactions: DetaiLeo
Dat blijkt wel weer @Dibbuz. Kortom, voor mij maakt het blijkbaar niet veel uit! Zou wel graag de beoordelingen zien wat @DetaiLeo aangeeft. Of is het tegen de regels om beoordelingen van verschillende maatverpakkingen van 1 product overal te tonen?

Dit zou dan bijvoorbeeld bij de beoordeling zelf kunnen aangegeven worden? ArnoutdB...koper 5000ml verpakking.

Edit. Dit is zichtbaar lees ik.
 
Ik kies ook voor optie 2 maar liefst inderdaad met toegevoegde + en - knoppen als dat mogelijk is.
Ik snuffel eigenlijk meer rond dan dat ik feitelijk bestellingen plaats :innocent: maar ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt en als de knoppen niet mogelijk zijn vind ik het invoeren van wat aantallen als je daadwerkelijk een bestelling plaatst niet opwegen tegen het gemak om altijd alle prijzen te zien zonder dat je steeds de betreffende formaten aan moet klikken. Wat mij betreft is optie 2 het meest kompleet en overzichtelijk.
 
Die staan ook bij Layout 2 alleen niet op het plaatje.

En wellicht de ervaringen met CC delen zoals ze dit ook doen bij een Coolblue (beter goed gejat dan slecht bedacht)

1593592606245.png


Dan heb je ook kans dat er meer reviews worden afgegeven, bovendien geeft het voor nieuwe kopers een duidelijk beeld over wat ze van CC mogen verwachten.
 
En wellicht de ervaringen met CC delen zoals ze dit ook doen bij een Coolblue (beter goed gejat dan slecht bedacht)

Bekijk bijlage 129963

Dan heb je ook kans dat er meer reviews worden afgegeven, bovendien geeft het voor nieuwe kopers een duidelijk beeld over wat ze van CC mogen verwachten.
Die staat boven aan boven de zoekbalk.
1593593130666.png
 
Dat blijkt wel weer @Dibbuz. Kortom, voor mij maakt het blijkbaar niet veel uit! Zou wel graag de beoordelingen zien wat @DetaiLeo aangeeft. Of is het tegen de regels om beoordelingen van verschillende maatverpakkingen van 1 product overal te tonen?
Dat is wel de bedoeling. Klinkt makkelijk maar het is best wat werk om al die beoordelingen die vroeger bij de losse producten werden geplaatst over te zetten naar het verzamelproduct.
 
  • Leuk
Reactions: ArnoutdB
Klinkt heel stom, maar supermarkten geven ook de prijs per eenheid op. Bijvoorbeeld per liter. Dit kan helpen in de keuze, maar is ook een effectieve tool in upselling als klanten zien hoeveel het per liter scheelt...
Persoonlijk reken ik nu vaak terug..
Dit overzicht leent zich daar erg voor!