• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Greetings from Brussels.

HermanG

Detailing rookie
6 jun 2019
10
15
Mijn naam is Herman en Ik ben woonachtig in uit Brusselse, na enige twijfel mij nu toch ingeschreven voor dit forum aangezien veel goede tips qua detaillering en onderhoud voor wagens (dit toepassingen)
Heb juist een nieuw voertuig aangeschaft en glascoating laten aanbrengen, zoals mijn vorig voertuig daar goede ervaring met mijn vorige glascoating.
Ben nu overgeschakeld van modeste coating naar een ander merk coating, op aanraden van dezelfde coatingsfirma.

Heb interesse voor het onderhoud en beste producten voor deze glascoating en andere toepassingen en vind hier wel wat nuttige tips over allerlei aspecten.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Cordoba
Hier snel een selfie
117886
IMG_0917.jpg
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Dank je, mijn voertuig binnen voor een glascoating, voorlopige foto, maar deze krijgt nog een laagje bovtenop
117887
 
Welkom hier Herman. Net als Jansen ben ik benieuwd naar welk merk/type coating er nu op de auto zit.

Modeste ken ik niet als coatingmerk, is dat een Belgisch merk?
 
Deze maal gekozen voor Ceramic Pro en afwerking met ceramic light.
Van Modesta op het vorig voertuig was ik ook zeer te tevreden, maar deze nog iets transparanter lijkt mij.
Duurzaamheid is natuurlijk afwachten, maar heb er volste vertrouwen in.
 
Dank Timm, zeker dat Modesta een goede keuze is.
Vandaag zijn er echter zeer veel coatings te vinden., en vermoedelijk de één wat beter dan de andere, t'is een kwestie van keuze maken om de betere te ontdekken.
Alles hangt ook af hoe je de wagen voorbereid vooraleer het aanbrengen van de coating, daar staat of valt alles mee -:).
Coating is ook geen wondermiddel, maar als het in de perfectie is toegepast is het wel een correcte bescherming en maakt van het onderhouden eenvoudiger en het resultaat een echt plezier. Na het foamen en de washbeurt doe ik altijd een nabeurt met Sonax Xtreme Brilliant Shine Detailer (aangelengd met water) en goed uitwrijven. Het resultaat is dan prachtig en een reële verlenging naar de volgende wasbeurt toe! Dit had ik me zonder de coating nooit kunnen voorstellen.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Brad
Ziet er erg mooi uit. Van harte met je mooie auto en de staat waarin deze verkeert.
Leuk dat je lid bent geworden. Er komt echt wel wat goeds uit Brussel....
 
Dank aan allen,
en ja Modesta was voor mij een voortreffelijke coating, maar denk persoonlijk dat je met Ceramic Pro 9H+ etc even goed zit.
Hangt ervan af hoe je wagen. onder handen is genomen door een pro detailler voor aller je een coating plaats, en persoonlijk vind ik het wel waard mits je de wagen keurig onderhoud.