• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grid Guard in emmer

Giltix

Detailing chief
9 okt 2017
311
75
25
Limburg
Hoi,

Ik heb tijdens de SSS een Grid Guard besteld voor mijn 2 emmers. Toen ik deze grid guard paste in mijn emmer zag ik dat hij aan de randen (rand van de GG tot de emmer) nog een halve centimeter ruimte had. Ik besefte me dat ik eigenlijk niet wist hoe een GridGuard hoort te zitten.

Maakt deze ruimte aan de randen wat uit, of zijn mijn emmers in diameter iets te groot? Hoort die strak tegen de randen aan te zitten of hebben jullie ook speling?
Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis!

Giltix
 
Ook in een originele Gritguard emmer heeft het rooster ruimte tussen de wanden van de emmer. Deze zit niet klemvast in de emmer.
Lijkt me geen probleem dus.
(Al zal extra ruimte rondom het rooster wel iets meer mogelijkheid geven voor vuil om omhoog te wervelen, maar in jouw geval lijkt me dit verwaarloosbaar)
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
In de Grit Guard - emmers zit de GG niet klemvast, maar past er wel precies in. Als ik mijn volle emmer leeggiet, dan komt de GG vrijwel nooit mee omdat hij er simpelweg precies in zit. :D

Als er rondom de GG een halve centimeter zit, dan zitten de schoepen ook niet tegen de emmer aan en zou er inderdaad meer water in beweging komen tijdens het gebruik. (Wat vuil de kans geeft om alsnog los door de emmer te zweven)