• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grijze waas uit binnenzijde velg verwijderen?

Astra Turbo

Detailing trainee
21 apr 2012
8
47
Hallo,

Omdat ik met deze velgen ook in de winter rij, was ik bezig deze voor te bereiden.
Alle remstof en teer is er wel af maar er zit een grijze "laag" (spray) op.

Wat is het beste? Deze weg halen of laten zitten. Mogelijk is dit als bescherming aangebracht.
De velgen (en auto) zijn 1.5 jaar en 50.000 km oud

hallo, Wat heb je gebruikt?.Zoals ik het nu kan zien heb je je lak van de velg gehaald.Ik zou deze weer spuiten omdat je anders misschien allemaal blazen aan de voorkant van je velg krijgt.
groet irving

Het lijkt erop dat het verf is van een eerdere schade herstel.

Wie heeft hier ervaring mee, hoe het beste te verwijderen.
Met een polijstmiddel of ...

irving75;301324 zei:
hallo, Wat heb je gebruikt?.Zoals ik het nu kan zien heb je je lak van de velg gehaald.Ik zou deze weer spuiten omdat je anders misschien allemaal blazen aan de voorkant van je velg krijgt.
groet irving

Het lichte gedeelte is het lak van de velg, het donkere de lak van de ...

Dan zou ik er niks aan doen,of zelf spuiten.Om die lak eraf te krijgen moet je waarschijnlijk met thinner aan de slag o.i.d.Krijg je het wel met je nagel eraf?zo ja dan zou het misschien met een caramelschijf kunnen proberen.
Groet Irving