• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Griots Car Care Organizer Bag II of Dodo Juice Detailing Bag 'Covered Up'

Remko.me

Detailing rookie
1 nov 2010
192
0
Ik zit in dubio, moet ik de Dodo Juice Detailing Bag 'Covered Up' of de Griots Car Care Organizer Bag II kiezen?

Ik heb flink wat liter flessen en aantal 500ml flessen. En flink wat doeken en pads wat ik kwijt wil.

Wie helpt mij kiezen tussen:

Griots Car Care Organizer Bag II
attachment.php?attachmentid=443548&stc=1&d=1287174672.webp

attachment.php?attachmentid=443550&stc=1&d=1287174672.webp

attachment.php?attachmentid=443549&stc=1&d=1287174670.webp

Dodo Juice Detailing Bag 'Covered Up'
ShowProdImgLarge.ashx?id=101906&f=d.webp

Zier voor de 'niet covered up' versie maar zelfde inhoud: https://forum.Carclean.com/cc_postst7576/Nielss-Collectie

Kom maar op met links en foto's en overtuig mij! Het staat nu los op planken in de schuur wat er steeds weer vanaf valt!

Ik begrijp dat ze dus allemaal gewoon hetzelfde zijn. :)

1 vraag, de 1 liter flessen passen er niet goed in... dan kun je hem niet mooi meer afsluiten met 'kap' erover?

Niet volledig, aan beide kanten zit velcro dus je kan hem gedeeltelijk afsluiten.

daar merk je niet heel veel van mk-us, ik heb ze beide!

de dodo passen meer flessen in. en in de autogeek zit een dubbele bodem, ideaal voor pad's en wax.

mijn favo is dan ook de autogeek/wolfgang/enz..

Heb de Pinnacle uitvoeren en kan zeggen dat deze detailer bag niets te wensen over laat. Wanneer ik een detail op locatie doe dan passen hier toch wel de meeste atributen welke in nodig denk te hebben.
Verder is de bag zeer sterk uitgevoerd en goed afgewerkt.

Greetz Rob aka Vadebo

Ik adviseer je de Wolfgang, pinnacle of autogeek. . Ik heb al ervaring met vele bags en dit zijn gewoon de beste in mijn ogen.

Het enige voordeel van de dodo is dat er veel flessen in kunnen, maar de zijvakjes zijn gewoon ruk.

Hoi Bart,

Bedankt voor de foto!

Ik denk toch nog steeds dat de DoDoJuice mij beter past.
Misschien rij ik wel bij Carclean langs om te kijken welke mij beter lijkt.

Ik vind ze toch best wel aan de prijs nog.

geen probleem :cool

nou zit er inderdaad een prijsverschil in.

maar bij heb ik het volgende:

de autogeek:
-8flessen 500ML
-vak onderin voor pads en waxxen
-vak bovenin voor 1000ML flessen en 250ml flesjes en overige.

Dodo:
-13x 500ML
-5x 1000ML
-de zijvakjes van de dodo zijn inderdaad RUK past niks in. (geen 250ml... niks.) (ja pads... maar die worden zó snel vuil.)

dus toch heb je meer aan de autogeek. maar misschien dat je denkt dat je met de dodo uitkomt.
(ps de combi is helemaal vet :roll )