• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard Detailing Cart (karretje)- Wie zou hier interesse in hebben?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Grit Guard mailde mij net over een nieuw product en wellicht is er hier interesse.

Deze week gaat er een nieuwe bestelling uit naar Grit Guard en kan ik wellicht deze meebestellen.

Ik vind hem er mooi uit zien in ieder geval. Maar hij is wat aan de prijzige kant, de verkoopprijs zal € 185,- worden (let op wordt zonder inhoud geleverd. ;) )

Als ik er 10 af kan nemen, dan kunnen we ze leveren voor € 165,-

Detailingcart.jpg



Heb je interesse? Meld dit dan zo snel mogelijk, dan kan ik het voor je meebestellen.

1)
 
Mij is namelijk de vraag of deze in z'n geheel van kunstof is , ik moet het namelijk wel over een bestrate oprit kunnen verrijden.
 
Wij nemen er zelf in ieder geval één, want het is wel ontzettend handig dat je niet hoeft te bukken voor de pad washer! De System 2000 (rotary versie) past er ook in.
 
Tim,

Geen interesse vind het wel een leuk idee dat wel weer, maar voor dat geld een hoop plastic met ook nog eens plastic wieltjes? nee das me net ff te gortig. heb ik liever nog een extractor hier staan oid..... :-"

Mocht de prijs halveren, dan evt. wel interesse :)
 
Tim,

Erg mooi initiatief, maar ik heb er geen belang bij! Vind het erg veel geld voor een stuk plastic.

Zelf gebruik ik zoiets:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Koste iets van 49,- euro destijds, volledig metaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er inderdaad handig uit, maar zoals Gideon al aangeeft erg veel centen voor stukje plastic.

+ mijn oprit is van grind dus rollen lukt toch niet :-b
 
Het ontwerp en het idee erachter bevallen mij wel
Ik denk dat het menigeen aanzet tot een eigen versie
Iets met twee emmers en een ophangmogelijkheid :ja
Jammer dat sommige dingen nu eenmaal duur uitvallen.

Hans
 
@ Hans : Dat gevoel heb ik ook al ;)

Volgens mij is er over het ontwerp niet helemaal nagedacht. Dingetjes wat mij tegenhoud zijn :
- Plastic Fantastic ontwerp
- Oogt erg gammel
- Machine moet los bovenop
- Spulletjes op het karretje zijn niet stofvrij op te bergen

Voor 85 euro is zoiets nog een keer te overdenken, maar vindt dit te overpriced.
 
Leuk idee is het wat het zeker is!

Ik doe dan wel niet meer aan machinaal detailen,...

Maar het is ook niet echt optimaal voor hier thuis op de oprit (grote klinkers)

Dan zou ik eerder voor een "The Universal Detailing chart Buggy" gaan ofzo, zet ik er direkt maatje kruiwagen wiel er op, zodat je er ook over onregelmatig terrein mee kan

En iets met 2 emmers, en er onder, 2/3 laden o.i.d. waar je netjes spulletjes in kunt opbergen.
 
Leuk initiatief, maar de prijs is wel erg gortig naar mijn mening. Ik weet zeker dat je dit in elkaar kan knutselen voor een paar tientjes.
 
Ziet er wel interessant uit, maar is idd prijzig.
En grootste nadeel vind ik dat er maar 1 emmer in kan.
Toch maar zelf is zoiets maken.
 
Er zijn er wel meerdere met een mooiere selfmade kar hebben dan deze. :D

Ik vind:

Hem véél te duur.
Er is geen goede aflegmogelijkheid voor de polijstmachine (Zoals op de foto zal ik nooit doen).
De materialen niet mooi.(Ziet er nu al verweerd uit)
Een trolley lijkt me sowieso makkelijk door de hoogte. 70% van de "polish"tijd zit ik namelijk op een krukje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed aangeboden Tim, echter ik pas deze keer. Heb zelf net een detailingkrukje zelf gemaakt. Dan lukt zo'n pad-washer karretje ook nog wel. En voor veel minder geld dat deze.

@ ivo's
Bedoel je deze: detailing fridge

of deze: Detail kar by Ikea

Volgens mij bedoel je deze: waskarretje:ja
 
https://forum.Carclean.com/threads/jims-collectie.3161/page-2#post-66476#post176481
Die inderdaad SLK ;)
 
Die van mij is dan ook niet bedoeld voor emmers. Maar wel weer ideaal voor de machine weg te leggen.:)^

Binnenkort eens dat topic updaten. Hij is al getweaked...:D

Die waskar van Jim, die is super!:)^