• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard met Gamma Seal, passen dan de emmers nog in elkaar?

DarthVader

Detailing addict
8 nov 2016
148
70
51
Hallo forumleden,

Ik wil de Grit Gaurd emmers gaan aanschaffen, maar zit met de volgende vraag.... Als je nou ook de Gamma Seals erop monteert, kan je de emmers dan nog in elkaar schuiven om op te bergen?
Anders nemen deze joekels wel heel veel ruimte in beslag!

groeten Quint
 
+1 lees even mee staan ook op me lijst om te bestellen. En een bijkomende vraag kan je met de seals erop de gritt gards er nog uitkrijgen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Ze schuiven in elkaar, echter niet helemaal strak in elkaar.

Links de padwasher (zelfde als de wasemmer) in de emmer zonder gamma seal.

Screenshot_20161226-143229.png
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Oké thanx mannen, het kan dus wel, alleen zakt de bovenste niet zo ver in de andere emmer als die zonder seal.
 
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Of eventueel maar één emmer voorzien van seal, zodat je één emmer kan meenemen met water (warm) en dan ter plekke twee emmers aanmaken.

groeten Quint
 
Wat kost dat per volle emmer @nicknameless? Bij een vlwas box in mijn buurt kan dat ook. Kost 1 jeton (€1,-) per halve emmer. Dus €2,- per 19L emmer. Dus dat is nog best te doen vind ik. Was toch liever thuis met foam gun.
 
@tembaco

Ik kan met 2 euro vullen:
1 volle 19 liter emmer warm water
1 emmer 19 litee half met koud water, aangevuld met warm water.

Ook het afspuiten kost niet zo heel veel:
Voor 2 euro kan ik 4 minuten lang water spuiten.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Je kunt ook zo'n klikding van Gardena nemen, die je vast kunt klikken op de keukenkraan, snijdt een meter of twee van je tuinslang af, en kun je je emmer voor je keuken op de grond plaatsen. Geen geklooi met emmertjes of andere gekkigheid.

Heb er nooit last van gehad, zelfs de 19l emmers kreeg ik onder de keukenkraan, diepe wasbak en hoge keukenkraan,... Maar ik maak zelf gebruik van buitenkraantjes, ook erg ideaal.