• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Het verslepen van mijn emmers werd al een stuk minder onhandig en pijnlijk vanaf het moment dat ik ben overgegaan tot de aanschaf van: HIER DRUKKEN.

Maar blijft natuurlijk dat die rolonderstellen (Klikkerdeklik) wel prachtig zijn. Ik zelf heb ze nog niet aangeschaft, omdat de ondergrond waar ik ze vaak gebruik te ongelijk is, maar daar zou nog wel eens verandering in kunnen komen.

Ik zou ze dan overigens wel aankopen op een moment dat [USER=5]@Tim[/USER] zijn geefklier weer eens stevig ontstoken is en hij dit alleen kan genezen door een kortingsactie te starten. Het blijven nu eenmaal niet de voordeligste dingen, waarbij ik begrijp dat het zeker het nodige zal kosten om deze gepatenteerde onderstellen naar NL te krijgen. Ik denk dat de fabrikant er toch het meeste aan verdient.

Om positief af te sluiten. Mijn vrouw zegt altijd:

Beter duur dan niet te koop.

Ze heeft gelijk. (Niet zeggen hoor).