• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard vraagje

BusdriverTheo

Detailing addict
5 apr 2016
265
55
66
Hallo dames en heren,

Kan iemand mij vertellen wat de diameter van een grit guard is?

Ik vraag me namelijk af of die past in een emmer die ik reeds heb (zuinig typje hè :cool:)
 
Overigens kun je de verticale steunen breder plaatsen, zodat de Gritt Guard toch klem staat in een wat wijdere emmer.
 
Bij Grid Guard, kan je niks breder plaatsen, is bij een ander merk dat het los is.

Ik was in het begin ook van plan om zuinig te zijn, ben op zoek gegaan naar emmers waar het rooster in goed zou passen.
heb de speurtocht na 3 avonden opgegeven, Gamma Seal emmers zijn echt een hele afwijkende maat.
 
Ik gebruik gewoon de emmers en roosters van Grit Guard.

DSC_6399_zps8qngmum9.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Jij hebt zelfs de stickers in stijl geplakt.

de Wheels sticker zit lager dan Wash en Rinse. Velgen zitten ook lager dan de carrosserie.

Ga je die nieuwe handvaten er nog op zetten Patrick?
 
@Istnogferarie

Overigens heb ik altijd goed gezelschap en word ik in de gaten gehouden of ik de auto wel goed aan het wassen ben....

a2683bdc-2449-423a-8f6b-adaa5c1a839a.jpg


Dit zijn m'n "thuis" emmers. Als ik geen zin heb om de auto op de zaak te wassen, maar wil toch de auto doen, heb ik deze gewoon thuis staan. En voorzien van gekleurde grit guards.

20130830_141746_zpsf759e97b.jpg


Ik neem de handvatten nog wel eens een keertje mee als ik weer eens bij cc ben.
 
Laatst bewerkt:
Theo als ie niet past in je emmer kun je misschien eens vragen bij een plaatselijke bakkerij. Het merk Dethmers of andere bakkerijproducten hebben emmers van 20 liter waar de Gridguard PERFECT in past. En ze zijn heel stevig.
 
Ik heb ze ook @Istnogferarie. Als de andere niet eerder zijn zet ik het even neer. Heb drie emmers. Een zonder gritguard waar de shampoo in zit. Een met twee gritguards. En een met een gritguard en een washboard. Geen zand en swirls op mijn auto
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie