• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gritguard 3,5 Gallon emmer

Gerben Visser

Detailing addict
6 jan 2015
47
53
35
Heren & Dames,

Misschien wisten jullie dit allemaal al lang, maar ik kwam per toeval onderstaande 3,5 gallon emmer tegen bij Carclean:

https://www.carclean.com/nl/product...ant_Geschikt_voor_Grit_Guard_103833?o=sremmer

Ik ben zelf erg fan van dit formaat, maar ik meen mij te herinneren dat Carclean deze in eerste instantie niet op wilde nemen in het assortiment (kan alleen het desbetreffende topic niet meer vinden).

Ze zijn er dus toch gekomen? Of heb ik echt onder een steen gelegen en zijn deze al een hele tijd te koop?

Iemand deze emmer toevallig al in zijn bezit? Ik heb ze toentertijd ergens anders vandaan moet halen en mijn emmers zijn 29,5cm hoog (zijn van Chemical Guys). Is dit hetzelfde formaat?

Groet,
Gerben
 
Verruil die steen maar voor een hûnebed. :joy:

Volgens mij hebben ze de emmers inmiddels al een jaartje ofzo sinds ze zich volledig qua emmers op het Grit Guard assortiment zijn gaan richten. Laatste tijd worden ze hier al veelal besproken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Emmers komen bij Gamma Seal lids vandaan, dat is het merk van de emmers en dekels. Zijn in USA veel gebruikt voor het opslaan van veevoer. Er zijn ook deksels te koop met strooi opening. Enige wat Grid Guard laat maken zijn de roosters.
 
Beste Dames & Heren,

Bedankt voor jullie reacties, ik weet voldoende! Ik wil er nog een "velgen" emmer bij, dus binnenkort maar eens mee bestellen met nog wat andere spulletjes :)

Goede zaak dat ook de kleine emmers nu te koop zijn bij Carclean!

Groet,
Gerben
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Bij mij gaat de grote emmer al bijna altijd op, hoe lukt het jullie te wassen met een kleine emmer haha.