• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groentje

marcel.laarhoven

Detailing rookie
30 jan 2016
1
2
43
Goede avond, al een hele poos lekker zitten lezen op t forum. Mijn naam is Marcel van Laarhoven, 35 jaar, uit het Brabantse land. Sinds augustus in bezit van mijn eerste nieuwe auto, een Dacia Logan MCV 10th anniversary in de limited edition blauwe kleur. Dacht dat ik een geoefend wasser / poetser was, maar als ik hier zo eens wat lees, heb ik nog heel veel te leren ;-)... Gebruikte tot nu toe shampoo en reinigingsproducten van System... Was al wel van de droogdoeken, microvezel was handschoen en 2 emmer systeem, dus de mishandeling valt nog mee.... Zal binnenkort wat foto's posten! Groet Marcel

Welkom Marcel! Als je System hebt gebruikt, heb je dan ook die gele flessen met polijstmiddelen gebruikt toevallig?