• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groetjes uit Rotterdam

Arno

Detailing trainee
5 jun 2019
6
45
Hallo allemaal,

Na enige tijd bezig te zijn met detailen heb ik toch maar een account aangemaakt.
Mijn naam is Arno, ik kom uit Capelle a/d IJssel, omgeving Rotterdam. (half uurtje van de Carclean winkel vandaan, ideaal!)

Ik ben al een tijdje bezig met detailen. 2 jaar geleden kocht ik samen met een maatje van me een DAP900 Monello pakket. Deze hebben we nog steeds, we doen hier en daar weleens een detailklusje voor kennissen. Ondertussen word het assortiment spullen en kennis steeds groter en het word steeds leuker! Ook heb ik al eens een DAP clinic bij Carclean gevolgd en een Gyeon clinic.

Ik heb zelf twee auto's waarvan de zilveren momenteel stilstaat omdat er nog een hele hoop aan moet gebeuren. Deze is een paar maanden terug helemaal gepolijst en in de Fusso Coat gezet. De Golf 2 moet nog gepoetst worden maar ik ben nog moed aan het verzamelen omdat het een 2k lak is en de pads dan natuurlijk om de haverklap vol zitten :joy:
 

Bijlagen

  • IMG_0278.jpg
    IMG_0278.jpg
    194,6 KB · Weergaven: 197
  • IMG_7990.JPG
    IMG_7990.JPG
    174,8 KB · Weergaven: 155
  • Leuk
Reactions: PA27506