• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

VERKOCHT Grote opruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

CarFreak

Detailing rookie
28 apr 2020
18
15
Hallo allemaal,

Wegens een gebrek aan tijd zet ik de volgende spullen te koop (zie Excel lijst).

Ik heb genoten van het wassen van de auto en hoop met deze spullen diezelfde ervaring aan iemand anders te kunnen geven. De spullen zijn enkele keren gebruikt maar nog helemaal als nieuw. Vier van de zes kwasten en vier applicators zitten zelfs nog helemaal in het plastic! Alles is droog bewaard in de garage en stamt van mei 2020. De vraagprijs is €400 (zie laatste post). Spullen mogelijk af te halen in omgeving Rotterdam. Foto's sturen is mogelijk op verzoek. Bij nog verdere vragen kun je me altijd een bericht sturen!

1599823767420.png

Laatst bewerkt:

DennisS205

Detailing trainee
11 okt 2019
60
45
Ik begrijp het goed als ik zeg dat er dus €30,53 (oftewel minder dan 5% korting op tweedehands) van de nieuw prijs af is gegaan? Of zie ik iets over het hoofd?

CarFreak

Detailing rookie
28 apr 2020
18
15
Nee, dit is wat de nieuwwaarde zou zijn van alle resterende producten in de juiste hoeveelheid.
Dit kan als referentiepunt gebruikt worden voor een bod.

• Leuk
Reactions: DennisS205

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
12.296
193
30
Leersum (Utrecht)
€184 aan vrijwel allemaal geopende verpakkingen. (vloeistoffen, wax, etc. Hoe oud/hoe bewaard/etc?)
€260 aan gebruikte doeken/kwasten/applicators/washmitts/flessen/etc.
€121 aan gebruikte foamlance en was-toebehoren.
€36 aan een (nieuwe/gebruikte?) tas.
€46 aan Overig.

Ik zou inderdaad de prijzen aanzienlijk verlagen gezien je spreekt over tweedehands producten. ;) Alsnog 2/3 van de nieuwprijs willen is wat teveel gevraagd, lijkt mij.

Dit is geen aanval, maar probeer te helpen bij de verkoop.

• Leuk
Reactions: GTI-EDITION230

CarFreak

Detailing rookie
28 apr 2020
18
15
Begrijpelijk dat jullie dit denken!

Aangezien de producten nog maar enkele keren gebruikt zijn en nog z.g.a.n.vind ik 25% korting een mooi bedrag. Vier van de acht applicaties en vier van de zes kwasten zitten bijvoorbeeld nog in het plastic.

Laatst bewerkt:

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.714
120
Dat klinkt inderdaad heel aannemelijk, en wij gunnen jou allemaal een goede prijs.
Alleen weet ik uit eigen ervaring wat je voor detailingspullen kan terugkrijgen, nieuw/ongebruikt en gebruikt.

CarFreak

Detailing rookie
28 apr 2020
18
15
Bedankt voor de tips!
Ik pas mijn vraagprijs aan naar €400 euro.

Laatst bewerkt:

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.714
120
Zat eerder te denken aan de helft van je nieuwe vraagprijs ;)

Verkoop anders dan alles los, levert je meer op dan 200 euro

• Leuk
Reactions: Timobijnen84

CarFreak

Detailing rookie
28 apr 2020
18
15
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik op het forum rondkijk zie ik andere producten ook weggaan voor ongeveer 55%.
€375 lijkt mij een mooi bedrag, aangezien ook alles nog bijna helemaal nieuw is.

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.714
120
Losse producten zullen soms inderdaad voor de helft weggaan. Machines voor nog meer procentueel.

In een groot pakket wordt dat lastig omdat er altijd wel spullen tussen zitten die de koper eigenlijk niet wil of niet nodig heeft. Dan is dat dus minder waard voor die persoon.

We willen jou alleen maar helpen op dit forum.

CarFreak

Detailing rookie
28 apr 2020
18
15
Dat waardeer ik ook, maar ik ben het niet eens met een prijssetting van 30%. Dat vind ik niet fair en is denk ik ook niet marktconform.
Ik zit met €375 rond de 50% en ik denk dat dat een net bedrag is voor allerlei goede spullen. Biedingen zijn altijd welkom maar ik vind dat dit bedrag toch wel redelijk gezien de spullen en waarde.

Status
Niet open voor verdere reacties.