• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Interesse DAP / RUPES

VB88

Detailing trainee
9 mrt 2017
5
45
Den Haag
Beste Carclean / Tim,

Komt er binnenkort nog een actie voor een van onderstaande apparaten?

Misschien een idee dat geïnteresseerden hieronder een model specificeren en zo een group buy realiseren.


DAP900 PLUS
Rupes BigFoot LHR15 MarkII


1. VB88 Rupes (Deluxe kit)
 
Laatst bewerkt:
Beste Carclean / Tim,

Komt er binnenkort nog een actie voor een van onderstaande apparaten?

Misschien een idee dat geïnteresseerden hieronder een model specificeren en zo een group buy realiseren.


DAP900 PLUS
Rupes BigFoot LHR15 MarkII


1. VB88 Rupes (Deluxe kit)

Ik vind die DAP900 v3 nog steeds interessanter of die PLUS want je kan op die V3 kleinere steunschijven plaatsen.

Eerst zat ik ook naar die DAP900 plus te kijken. Misschien is die V3 wel interessanter om een bumper aan te pakken. Zelf moet ik ook nog kopen, moet mijn vriendin nog overtuigen .
 
Heb zelf ook de v3 gekocht. Ga hem morgen uitproberen. Ook de kleine backingplate lijkt me erg handig. Tenzij je centjes genoeg hebt en er nog een naast kan kopen. Dan hoef je de backingplate niet steeds te wisselen. Voor die paar keer per jaar dat ik die gebruik is het niet lonend.
 
  • Leuk
Reactions: Creftna
van mij net hetzelfde met die rupes
alhoewel we nu een Rupes mark2 21 hebben op het werk ben ik nog steeds verliefd en wil nog steeds heel graag een 15 voor thuis maar ook voor die paar keer dat ik maar de machine zou gaan gebruiken, kan ik het evengoed met mijn dap 900 v3 doen
 
  • Leuk
Reactions: Creftna