• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GTI Topic Autoweek Clinic

VroemGTI

Detailing rookie
29 jun 2009
50
10
Afgelopen zaterdag hadden wij een meeting met de "leden" van het GTI V en VI-Topic op het Autoweek-forum "Autoliefde roest niet". Oorspronkelijk stond deze meeting gepland voor 1 mei, maar toen waren de weersvoorspellingen te onzeker. Jammer genoeg wel 6 afvallers door de verschuiving. maar toch nog ca. 20 deelnemers, combinatie van Golf GTI V en VI, een verdwaalde Q5 S-line en een Passat CC. Dat waren trouwens ex-GTI rijders die dachten te upgraden. Ze hebben nóg spijt:-"
Het weer werkte goed mee, en de mannen en vrouw (Dana natuurlijk) hebben ons echt super geïnformeerd en geholpen met het detailen van onze auto's. Leuk om te zien hoe de kritische wassers (ik heb geen krassen en ik was al jaren met een spons en één emmer) toch overtuigd waren door de presentatie en uitleg van Tim.
Ik hoop dat Carclean goede zaken heeft gedaan, want ik heb wel bewondering voor de inzet van het CC-team. Vrijwel élk weekend gaat op aan het organiseren van clinics en het aanwezig zijn op meetings!
Zelf ben ik al in het bezit van een grote collectie CC-spullen, incl. DAP, en de hilarische reacties waren niet van de lucht als mijn achterklep openging om mijn assortiment te tonen. Toch leuk om te zien dat er tassen vol in andere achterbakken verdwenen.
We hebben een hoop lol gehad, de showroom van CC heeft ook een foamlans-behandeling gehad, dankzij CSR}:)w en een verdwaalde vlaggenmast viel helaas bovenop een schitterende GTI VI in zilvergrijs. Tim gaat dit trouwens perfect oplossen.
Het is één van ons gelukt om in 3 uur tijd zijn zwarte GTI VI met de hand te kleien, met de handpad te polijsten en in de was te zetten! Ik denk dat dit een record is! Waarschijnlijk ligt hij nu op de tafel bij de fysio-therapeutw^^w
En nu nog de foto's:
IMG_8618.jpg

IMG_8622.jpg

IMG_8623.jpg

IMG_8627.jpg

GTIForumCC201047B.jpg

GTIForumCC201034B.jpg

GTIForumCC201035.jpg

GTIForumCC201045.jpg

GTIForumCC201041.jpg

GTIForumCC201030.jpg

IMG_8642.jpg

IMG_8646.jpg

IMG_8650-1.jpg
 
Zag er zo te zien gezellig en leerzaam uit! Ik dacht dat het vol was? Ik zou ook heen gaan, maar op de clinics pagina stond vol. Wat een mooie velgen onder die R32!
 
Wauw inderdaad mooie velgen. Zowel als model als hoe schoon ze zijn.

Ik neem aan dat het BBS velgen zijn? Ze lijken qua hart op de BBS CH, maar de spaken zijn weer meer zoals de BBS RC.
 
Het zijn geen BBS, maar VMR V710. Hier een linkje: velocity motoring
Het is een 8,5J-velg met daarop een 215/35-19. Dan krijg je zo'n Duits VW Polo-effect. De één houdt ervan, de ander niet...
Maar de velgen zijn wel bloedmooi:heart_eyes:

P.S. wat is dat photobucket toch een ramp! de ene keer werken de foto's wel, en 2 minuten later komt er een kruisje]-0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu weer wel... een paar weken geleden lag ie in de sloot ;) Het is de informatique Nissan 350Z rallywagen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Als ik geweten had van deze dag was ik op zeker langsgekomen. Wat een ontzettende geilheid staat daar bij elkaar zeg! Zo'n opmerking was uiteraard ook wel te verwachten van een VW GTI fan als mij!

Die velgen onder de R32 zijn idd echt überkeil evenals de kleur van de wagen zelf!

Alleen die rooie VI had zijn spiegelkap wel eens wat beter mogen kleien! ]-0
 
Ik was er zaterdag morgen om 10:00u al om spullen te halen, de mannen van CC dachten dat ik al voor de clinic kwam :D

Niet alle golfjes Gti (look a likes ;) ) over 1 kam scheren :p