• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gti1 en aygo voorstellen

gti1

Detailing addict
1 nov 2020
36
53
Hallo detailers,

Ik ben Marc en jaren vw gti1 fan en heb deze auto's ook gehad tot het allemaal te duur werd om te onderhouden. Begonnen met vw polo sprinter zilver grijs metallic, vw golf type 2 16v marsrood, vw golf 3 vr6. Deze ingeruild voor golf 1 g60 zwart. Hiernaast een audi 4 quatro avant 1.8 turbo. Zelf nog pirelli golf 1 gti ingevoerd ,opgeknapt en verkocht. Toen een originele witte golf 1 gti overgenomen van een vriend en deze helemaal gerestaureerd. Hier mee heb ik nog aantal jaren gereden tot het te duur werd.
Uiteindlijk alles verkocht en over gegaan op toyota ayo eerst een blauw metallic, witte en nu deze blauwe die in mijn profielfoto staat.
Al die jaren atijd mijn auto's bijgehouden door te wassen en poetsen. Nu met deze aygo heb ik voor eerst wat echte spullen aan geschaft.
Heb de lijn van Monnello nog niet alles en collinite met acquafobia spray coating van Monnello heb ik nu laats gebruikt .
Verder ben ik me nog aan het inlezen en ga mn aygo top maken en houden
 
  • Leuk
Reactions: PA27506