• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GWS stelt zich voor

GWS

Detailing trainee
20 aug 2013
12
22
Hallo,

Mijn naam is Erik en kom uit 010 eo.

Vandaag even bij carclean geweest (da's wel zo makkelijk als je uit 010 komt :) ) en wat spulletjes gehaald van mitt t/m wax.
Ik heb een Lexus IS250 te verzorgen dus daar mogen wel wat goede spullen tegenover staan.
Ideaal zou zijn om hem in een staat te krijgen zoals BigD al eens liet zien in een show-off. Idd zit daar een plaatje bij waar Lexus jaloers op kan zijn:ja
Hierbij de mijne

[
bgyk.webp

mqca.webp

Een groet

Foto niet zo duidelijk op de iPad, dus moeilijk te oordelen.
Als newbie in het detailing dacht ik wel dat je geen zwart hoort te gebruiken om te polishen.
Ik zou oranje met Mezzo, 2de hit wit met Finale, en glaze /sealant/wax met zwart. Wellicht haal je een beter resultaat.

Sorry dat was een tikfout.
Idd na het kleien eerst oranje+Mezzo gebruikt daarna finale met wit.
De PB BH met zwart aangebracht en de wax met een foampadje dus de volgorde dacht ik wel goed gevolgd te hebben.
Ik voel de krasjes niet echt met mijn nagel dus het zou in principe verholpen kunnen worden...?

tazr.webp