• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon detailing bag big, Swissvax master cooler bag (2016).

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Iemand ervaringen met deze tassen?
Interesse is gevallen op deze tassen vanwege de dubbele laag.

Kan op het internet weinig vinden, ik vroeg mij af of deze tassen diep genoeg zijn om 1 liter flessen met sprayer in op te slaan.
 
Zo te zien aan de Swissvax tas passen de 1L flessen er niet in. Hier een voorbeeld met 250ml flesjes.

c533319febb3d0b62f5c6f3ed0183d5c.jpg
77aed631ea1c20cc101ae48a65ba7c72.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Ja, ik zie het inderdaad aan de afmetingen.

De gyeon bag heeft deze afmetingen;

Lengte: 30cm, diepte: 22cm, breedte: 50cm

Mij is alleen onduidelijk of de tas nou 22 of 30 cm hoog is.
1 liter fles met sprayer is ongeveer 30cm hoog. (Auto finesse bug and grime).
En dan bedoel ik dus de daadwerkelijke hoogte in de tas, niet de totale hoogte met de dubbele klep dicht.
 
Zo te zien bij de Gyeon tas zitten er 400ml flessen in van Gyeon zonder sprayer. En dan komt die al tot de rand. Dus ook hier passen volgend mij geen 1L flessen in.

Om deze reden heb ik de Dodojuice tas. https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Detailing_Bag_Tooled_Up_DJTUBAG_101689
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Balen zeg, ik zoek echt een dichte tas. Die dodo juice vind ik maar niks. Ziet er nog steeds rommelig uit.

Autofinesse crew bag is misschien nog een optie.
Iemand andere ideeën?
 
Volgens mij past het in zowel de Borsa, de Borsa duo als de Cube... Ik kan vanavond wel even een foto maken van de Borsa en de Borsa Duo naast elkaar? En eventueel met fles er in... Moet ik alleen even zoeken naar de juiste hoogte fles.. Hoor het wel als daar behoefte aan is!
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
@m@rio: klopt! Heb beiden hier..

@Ferdy :

Mijn hoogste fles is 31,5 cm incl sprayer. Eerste foto's zijn van de borsa (groene rand) en de laatste van de Borsa duo (rode rand). Daarbij lijkt de Borsa Duo een ruime centimeter hoger, maar beide tassen gaan met gemak dicht met deze fles er in! Het kan ook dat de duo al iets verder uit is gevouwen.. De enkele is iets nieuwer..!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Mijn telefoon blijft de foto's draaien, maar t idee is zo geloof ik duidelijk...
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
De duo is echt een flinke tas.. Er is echt ruim plaats voor een machine, wat pads, wat flessen en er is zelfs een geisoleerd wax-vakje... Ik vond en vind de duo daar erg prettig voor! Twee machines zou kunnen, maar dan gaat het een erg zware tas worden en mij is het dan weer net te krap.. Maar goed, het kan zeker!
Als ik er een zou moeten kiezen, zou ik voor de Duo gaan. Gewoon omdat je eigenlijk je best een beknopte uitrusting er in kwijt kunt. In de gewone borsa kun je prima je spullen voor het polijsten kwijt, maar ruimte voor de overige stappen is er dan niet meer...
 
Ik heb ook de borsa duo, ondanks dat er veel in past, wil je nog meer spullen meenemen, en is de tas vervolgens te klein
 
Ik heb alleen flessen, doeken, pads en blikken in de tas. Daarmee zit die bij mij vol. Machines heb ik in een Stanley Fat max