• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Leather coat op stuur

n0sTRa

Detailing chief
7 mrt 2009
155
85
Even een korte vraag.

Mijn vrouw heeft een bleek lederen stuur en pook in haar auto. Na maandje zie je al dat deze iets wat vuil is.

Zou Leather coat een oplossing zijn om deze mooi te houden of maakt deze zoals een conditioner van een ander merk het leder ook glad.

Graag meningen of ervaringen?
 
Gyeon Leather Coat kan gewoon op het stuur gebruikt worden, eveneens Dodo Juice Supernatural Leather Sealant.
Persoonlijk vindt ik de Gyeon ietswat beter omdat deze langer mooi blijft maar deze glimt ook wat meer.
Vooraf wel even goed schoonmaken met de Leather Cleaner....
 
Heb alleen ervaring met meguiars, autoglym, gliptone en auto finesse. Geen enkel van deze wil je op uw stuur hebben :)

Ga zondag eens aan het werk met Gyeon
 
Leathercoat kan prima op het stuur. Ik heb zelf de Gyeon Leathershield er op zitten, werkt perfect en blijft veel langer schoon.
 
  • Leuk
Reactions: Kikker79
Gyeon Leather Coat heb ik per ongelijk op mijn leren stuur gedaan, was ik eigenlijk niet van plan.
Maar heb het de volgende dag met een apc er weer vanaf gehaald.
ondanks het 2x na wrijven was mijn stuur zo glad was gewoon niet fijn en kreeg een te neppe leer look veel te veel glans.
kan misschien zijn door de leer soort maar op mijn leren stoelen is de Gyeon Leather Coat perfect.

test het anders eventjes uit aan de onderkant van je stuur gedeelte wat je minste aanraakt.