• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Mohs aanbreng doekjes niet hard geworden.

Porter

Detailing chief
14 feb 2010
107
75
Het is de Gyeon Mohs geworden voor mij 9 nov aangebracht 2 lagen prima te doen.
Maar nu 4 dagen later zijn mijn suede aanbreng doekjes niet echt hard geworden is dit niet raar?
had ze bewaard om te kijken hoe hard het word.
Ik heb 2,5 aanbrengdoekje gebruikt. 2 voor de auto en een halve voor de velgen.
ik had echt verwacht dat de doekjes hard moesten worden? zou er iets mis zijn met de Gyeon?
was dezelfde dag vers geleverd door carclean.
Auto ziet er prima uit en na het behandelen met qyeon cure naar de carport gereden.
 
ok bedankt voor de antwoorden.
viel mij ook op dat de lak na de Mohs stroef aanvoelde, en na de cure natuurlijk wel weer glad.
Ik hoop dat de Mohs met de cure mij gaat bevallen qua vuil afstoting en ook voor het makkelijk wassen.
Laatste jaren met een sealant gedaan en ook cure er over heen dit gaf ook een erg glad resultaat.
Nu met deze wagen wil ik er alles aan doen om was krasjes te voorkomen of minimaliseren.
 
Laatst bewerkt:
@mfmeijer absoluut niet.
even voor de duidelijkheid TS bedoelde de aplicatordoekjes. dit zijn kleine suede doekjes om de coating aan te brengen dus deze kunnen uberhaupt niet gebruikt worden om de auto te wassen.

de afneemdoekjes zijn dan weer mf doeken die je als je ze direct na gebruik in een emmer warm water met apc gooit nog kunt gebruiken voor de motorruimte/ banden kunt gebruiken

nooit meer op de lak gebruiken want de coating die tussen de vezels komt te zitten verhardt en trekt sowieso krassen
 
Hierbij ook nog wat foto's. Deze zijn genomen tussen de Mohs en de cure in, auto eerste even 3,5 dag binnen laten staan in een verwarmde garage.
 

Bijlagen

  • 20211109_232216.jpg
    20211109_232216.jpg
    124,6 KB · Weergaven: 93
  • 20211110_121233.jpg
    20211110_121233.jpg
    179,9 KB · Weergaven: 106