• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Prime Cleanen

denn!!

Detailing addict
6 apr 2011
80
55
Beste leden,

De afgelopen twee seizoenen heb ik mijn zeilboot voorzien van Gyeon Prime.
Het zilte water lijkt de coating niet echt aan te tasten en ben hier dan ook extreem blij mee!
Het is veel werk, maar het blijft er prachtig uitzien!

Afgelopen jaar heb ik opnieuw gepolijst en de coating aangebracht. Dit jaar heb ik daar geen tijd voor en ik ben ook van mening dat de coating nog wel even mee kan. Indien geboost met iets in de lijn van CanCoat.

Het enige probleem is dat er een lichte grijze waas over de gehele romp aanwezig is. Evenals strepen op de vaste afwaterpunten. De coating heeft echter nog een prima bedding en sheeting.

Zou ik de behandelde delen gewoon met Professional Polish kunnen behandelen? (was een opmerking in een ander topic)

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, heb hier nog geen passend antwoord op kunnen vinden.

Bedankt alvast!