Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig wat het afnemen makkelijker maakt bij Q2M prep in vergelijking met een merkloze IPA. Is dat de 1-3% sodium?!
Jep, vind ik dus ook. En ik heb ook het idee dat bij Prep de lak heel glad word en bij EX een stuk minder.Ja de EX ruikt ook echt naar de alcohol ipv de Prep wat meer fris ruikt. Vind de EX ook niet verkeerd ruiken trouwens. En vind hem ook fijner verwerken.
Blijkbaar deel ik die met @tembaco@Quantoxx dus jij hebt weer net een omgekeerde mening over de Prep en de Ex. Zo zie je maar dat hinder mensen hebben honderd meningen. Vindt het alleen jammer dat deze producten zo duur zijn. Hoop wel dat je er lang mee doet, want een gallon Prep is me te duur in aanschaf.
Ah, ik dacht dat ik alleen was met dit idee.Inderdaad wat @Quantoxx zegt. Paneel wat ontvet met EX was de lak meer schraal tegenover de Prep. Merkte het ook met wax aanbregen. Paneel wat met EX ontvet was hoorde je ook een duidelijk piep geluid van de foampad over de lak.
Prep/Ex is typisch en product waar ik dan best veel van verbruik.@Quantoxx dus jij hebt weer net een omgekeerde mening over de Prep en de Ex. Zo zie je maar dat hinder mensen hebben honderd meningen. Vindt het alleen jammer dat deze producten zo duur zijn. Hoop wel dat je er lang mee doet, want een gallon Prep is me te duur in aanschaf.
IPA vermengen met ( demi ) - water wordt wel gewoon gedaan; echter de bijbehorende middelen zitten er dan nooit bij.
Schraalheid: je kan het meer gaan verdunnen om wat minder schraalheid te verkrijgen.
Hoe het bevalt laat ik over aan de gebruiker zelf om te bepalen