• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Quartz demodagen op 30 april en 1 mei!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Op zaterdag 30 april en op zondag 1 mei houden we totaal 4 sessies (15 man per sessie) waar we alle Gyeon Quartz producten demonstreren en waar je zelf ook aan de slag kunt met deze producten.

Hierbij zal Gyeon zelf aanwezig zijn! Deze demodagen zijn erg interessant en het is bijzonder dat Gyeon bij ons aanwezig is.

Heb je interesse in glascoatings en alle andere prachtige producten van GYEON quartz? Schrijf je dan snel in! Let op, het aantal plaatsen is beperkt.

Inschrijven kan hier:

https://www.Carclean.com/clinics.aspx
 
En gelijk maar ff ingeschreven voor de Zondag middag ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Check. 30 april 13.00-17.00. (Het is nog wel een stukje sturen. Daarom de middagsessie.:D)
 
In overleg met Gyeon hebben we voor de Gyeon demodagen extra ruimte geregeld. Per dagdeel kunnen er nu 5 mensen extra inschrijven, wees er dus snel bij.
 
Hey @Tim,
Ik heb mij ingeschreven op zondag de 1e middag sessie.
Dit is onder voorbehoud. (voordat alle plaatsen op zijn)
Ik weet niet of ik die zondag vrij ben.. is het goed dat ik je dit zo snel mogelijk laat weten??
Of mag ik me niet aanmelden als ik het niet zeker weet?..

Grtz. Remy
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgezegd wegens omstandigheden, nog een extra plekje dus voor de liefhebber...1 mei 13:00 tot 17:00