• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Rim voor remklauw en remvloeistof

Stefan325

Detailing addict
2 sep 2008
270
65
Goedemorgen,

Tijdje terug mijn klauwen laten reviseren en geel laten spuiten. Nadat ik ze opgehaald had wilde ik ze behandelen met Gyeon Rim. Helaas was het potje niet helemaal goed afgesloten, dus het was hard geworden en kon het weggooien. Daarom heb ik Poorboys Sealent erop gesmeerd.

Paar dagen na montage begonnen de klauwen te lekken. Klauwen zijn flink beschadigd. Kreeg de druppels niet weg. De klauwen gaan deze week retour naar het revisiebedrijf.

Als ik ze terugkrijg en doe er Gyeon Rim op, zal het remvloeistof zich dan nog steeds in de verf van de klauw bijten? Ga er uiteraard vanuit dat ze straks niet meer lekken, maar vraag het me gewoon af :)

P1030929.webp

IMG_2426.webp

De Rim zal zich makkelijker laten schoonmaken dan de Poorboys en blijft natuurlijk langer zitten. De remvloeistof is een gemeen goedje en bijt gewoon door de coating. Hier zal niets tegen helpen helaas. Uiteraard zorgen dat de klauwen niet meer lekken.

Remvloeistof zal er naar verwachting inderdaad doorheen lekken. Je hebt speciale remklauwlakken die bestand zijn tegen remvloeistof, misschien is het handig om daar eerst mee te beginnen en ze dan in de Rim te zetten om ze beter schoon te kunnen houden.

Ja, dat weet ik, nadeel van die speciale lakken is dat er maar beperkt aantal kleuren zijn. 3 uit mijn hoofd en ik vind juist gele klauwen wel leuk:)

Er zijn gele remklauw lakken hoor.
Zullen alleen wat duurder zijn dan rood of zwart.
Brembo heeft zelf ook remklauwen in het geel, daar zie je zat voorbij komen op internet.
goed zoeken maar dan moet je revisie bedrijf het ook wel willen doen natuurlijk als hun maar 3 kleuren hebben

Remvloeistof is heel erg agressief
Dus zeker weten dat het niet meer lekt ,en dan kun je de opnieuw gespoten remklauwen weer monteren