• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Rim

Nickkenny

Detailing addict
5 jan 2015
101
65
Heeft het zin om 2 lagen Gyeon Rim aan te brengen ?
Zo ja best 48u wachten dan om de 2 de laag aan te brengen ?

Kan zeker, laagje wordt iets dikker en stukjes die minder gepakt zijn in de eerste ronde worden weer meegepakt. Na een uurtje kan laagje 2.

Als ik de honingraad van mijn voorbumper (onderste gedeelte) wil behandelen met Gyeon Trim, hoe zit het dan met dat doekje van Gyeon?

Wat ik eigenlijk wil hebben is kan ik het ook opbrengen met een Gyeon doekje, wat ik helemaal niet gemakkelijk zal vinden natuurlijk?
of mag ik het ook met een fijnborsteltje dat opbrengen?

Wat mij natuurlijk niet direct logisch klinkt te zijn, omdat ge dan elke keer met een fijn borsteltje of dergelijke erin gaat zitten (Gyeon Trim flesje) wie weet pakt je dan elke keer een stofdeeltje mee van je honingraad die je niet direct ziet zitten bv die niet 100 procent proper is er mee in je Gyeon flesje stopt.

Waarmee je als je later je rubbers ermee wilt behandelden met de stofdeeltjes erin en met de gevolgen van dien.
(Als het opdroogt dan zie je pas de stofdeeltjes erin hangen, zoals het is bij het spuiten van een moterkap ofzo in de carrosseriewereld zie je dat ook meestal).

Dus mn vraag is eigenlijk met welke materiaal ik het best mijn Gyeon Trim product opbreng op moeilijk bereikbare delen van mijn kunststoffen zoals een honingraat van mijn voorbumper?

Laatst bewerkt:
Volgens mij haal je nu 2 producten door elkaar @Sugr_81 Gyeon Rim en Trim zijn 2 verschillende producten.

Voor je honinggraat gril en moeilijk bereikbare plekken zou je Gyeon Trim kunnen aanbrengen met bijv. Foam on a stick of een wattenstaafje.

https://www.carclean.com/nl/product/Lake_Country/Foam_on_a_Stick_101166?o=srFoam on

Gyeon Trim op je foam of wattenstaafje druppelen en aanbrengen op het te behandelen gedeelte.
Gebruik wel handschoenen ter bescherming.

• Leuk
Reacties: tembaco
Volgens mij haal je nu 2 producten door elkaar @Sugr_81 Gyeon Rim en Trim zijn 2 verschillende producten.

Voor je honinggraat gril en moeilijk bereikbare plekken zou je Gyeon Trim kunnen aanbrengen met bijv. Foam on a stick of een wattenstaafje.

https://www.carclean.com/nl/product/Lake_Country/Foam_on_a_Stick_101166?o=srFoam on

Gyeon Trim op je foam of wattenstaafje druppelen en aanbrengen op het te behandelen gedeelte.
Gebruik wel handschoenen ter bescherming.
Oeps, zal het direct eens aanpassen.

Inderdaad het gaat hier niet over een Rim product maar een Trim product van Gyeon.
Alvast bedankt voor je tip.

Heb zone Foam on a stick al in huis liggen. had het gekocht op het aanraden van@tembaco voor de motergedeelte die ik dan nog niet had gebruikt.

• Leuk
Reacties: tembaco
En er is sinds een week of twee in Amerika een product verkrijgbaar dat juist om die reden in een spuitbus zit.