• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon view icm krabben

Mark1986

Detailing guru
12 jun 2010
1.381
123
Zoetermeer
Detailers,

2 maanden geleden heb ik gyeon view op alle ruiten aangebracht incl mn panoramadak.
Echter vroeg ik mij af, straks begint de winter en mogen we massaal onze ruiten krabben.
Zou dit de coating laag aantasten?

Ik hoor graag jullie mengen / bevindingen.
 
En de vraag is, werkt zo’n de-icer ook en is er verschil in werking met en zonder bijv Rain-X??
Mijn ervaring is dat het spul of bevriest, of een vet raam achter laat.
 
En de vraag is, werkt zo’n de-icer ook en is er verschil in werking met en zonder bijv Rain-X??
Mijn ervaring is dat het spul of bevriest, of een vet raam achter laat.

Van een vettig raam is ook mijn ervaring, maar ben inderdaad benieuwd of het bij die van Valma of van Autoglym wel meevalt qua vettigheid.
 
De-icer icm met Nanolex ultra glass sealant is in elk geval geen probleem.

Overigens, ik ben blij dat m'n pa zijn vorige auto total loss heeft gereden, want als je met die auto in de regen in het donker reed dan zag je geen steek door alle ijskrabkrassen in de ruit.
 
Ja was richting jou @Jansen ;)

Ow gelukkig, had eeuwig zonde geweest!

Mijn 5 serie had iok best veel last van krassen oo het voorruit.. krabben is voor mij echt een no go
 
Ik gebruikte ook gewoon de Autoglym De-Icer op de ramen die overigens waren voorzien van de Turtle Wax Clearvue Rain Kleer. Mij viel het op de het aanvriezen een stuk minder was omdat het product een waterafstotende werking heeft. Water heeft minder hechting hierop.

10 maanden geleden, temperatuur s'morgens rond het vriespunt.

 
  • Leuk
Reactions: DonButtie
Ik start ook altijd lekker de auto en ga dan de hond uitlaten

En heb constant zicht op mn wagen dus pikken zal niet zo snel