• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Haai

Miep

Detailing rookie
20 jan 2026
14
15
Goedendag allemaal,

Ik kwam dit forum tegen nadat ik wat informatie zocht over om op de juiste manier je auto schoon te houden.
Heb sinds kort een Suzuki Swift automaat van 1 jaar oud aangeschaft. Wil deze op de juiste manier onderhouden.
Bij mijn vorige auto ging ik naar de wasstraat en dat was het dan, nu wil ik mijn leven ''verbeteren'' :p en deze auto de aandacht geven die zij verdient. :D
Wil dus de juiste producten gaan gebruiken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, dus alle tips zijn welkom.

Dankjewel, ik had jullie YT kanaal al gevonden, had al een paar filmpjes bekeken, filmpjes zijn erg duidelijk, zelfs ik begrijp het :blush:

Welkom hier Miep.

Dibbuz schrijft wel dat er van alles te vinden is op het forum, maar als beginner heb je geen idee waar te beginnen. Er is een apart deel met veel videofilmpjes en dergelijke en hier en daar ook foto's met tekst die voor een nieuweling veel duidelijk maken. Daarom een linkje naar het deel met video's en tutorials.

Overigens heb ik een hekel aan 'haai' : die tanden geven zulke diepe krassen. ;)

• Leuk
Reacties: Miep
Welkom.
Vragen stellen mag ook en foto's zijn we dol op ;-)
Wilde een foto van mijn auto plaatsen, maar lukte dus niet, als ik op bestanden toevoegen klik dan zie ik niet de foto's die ik wil plaatsen. Bij andere fora heb ik daar geen last van dat ik niet al mijn foto's kan zien.

Welkom hier Miep.

Dibbuz schrijft wel dat er van alles te vinden is op het forum, maar als beginner heb je geen idee waar te beginnen. Er is een apart deel met veel videofilmpjes en dergelijke en hier en daar ook foto's met tekst die voor een nieuweling veel duidelijk maken. Daarom een linkje naar het deel met video's en tutorials.

Overigens heb ik een hekel aan 'haai' : die tanden geven zulke diepe krassen. ;)
Heel scherp opgemerkt :D
Bedankt voor de link, vind het inderdaad lastig als beginner om te weten waar je moet beginnen.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Welkom op het forum.
Wave Hello GIF by Bonusly

• Leuk
Reacties: Miep