• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Haarlem Citroen CX Prestige

Chrispy

Detailing rookie
3 apr 2011
3
0
Heb van de week een Citroen CX Prestige uit 1976 in een prachtstaat gekocht.

GroteFoto-3FRBMXKY.webp

Natuurlijk wil ik de auto in topconditie houden. Tijdens mijn zoektocht naar de beste poets en onderhoudsmiddelen belandde ik in een doolhof aan methodes en producten. Hoop dat ik met behulp van dit forum de weg weer vind.

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde:lol .

En veel leesplezier , want staat veel info hier.En anders gewoon je vragen stellen ( in het daarvoor bestemde forumdeel ).

En anders even in dit topic kijken , wie weet zit er een mede detailer bij jou in de buurt die je wel een wegje op weg wilt helpen;)

Mooie wagen!
Voor tips en info, kom komende zaterdag 9 april ook eens langs in Hedel op de www.citroen-forum.nl meeting! Carclean zal daar ook aanwezig zijn voor tips en adviezen!
Bovendien is er uiteraard een heleboel gezelligheid en zijn er een hoop mooie Citroens te bewonderen!