• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hagel schade

adje

Detailing addict
16 sep 2009
122
62
Heb 2 weken geleden de auto in de wax gezet.
Toen ontdekte ik de hagel schade, vorigeweek de verzekering gebeld en deze stuurden me door naar een schade bedrijf.
Vandaag langs geweest voor een afspraak, komt dat mannetje naar buiten gelopen en vraagt wat de schade is. Ik hem het uitgelegd, hij kijkt en begint met een pen op de auto een cirkel te maken. Ik schrok me wezenloos en gelijk doe normaal man.
Hij ik teken ze alleen aan voor te tellen, ik daar heb je potloden voor.
Hij och dat polijsten we zo weg, ik nee dat polijsten doe ik zelf julie mogen de deuken doctor de deukjes laten verwijderen. Hij begreep er niets van ?
Heb wel een afspraak gemaakt mits ik erbij mocht blijven.

Wat zijn we toch erg ziek hè, geen vertrouwen in andere mensen hebben.

Dat is wel bizar met een pen cirkelen op je auto.. :no Daar hebben ze toch van dat witte krijt voor? Wel belachelijk hoor..

Wat voor idioten heeft onze lieve heer geschapen denk ik wel eens :-/

Zou die vent dat ook bij z´n eigen auto gedaan hebben denk je ?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet dus je reaktie was logisch :ja

Hoop voor je dat de schade er wel netjes uit gehaald word door die lui ...

Suc6 er mee verder !

hoi

heb ook 2 weken geleden hagelschade gehad in frankrijk.
ben snel in wagen gesprongen en onder een aantal bomen gaan staan, maar kon toch niet vermijden dat ik 2 kleine deukjes hen, 1 in de motorkap en 1 achteraan opzij waar het koffer is.
heb verzekering op de hoogte gebracht, nu nog wachten op antwoord.

Heb hem 3 keer proberen duidelijk te maken dat er speciale stiften,krijtjes of iets dergelijks in de handel zijn die hier voor bedoelt zijn. Hij begreep er echt niets van.
Ik was echt aan twijfelen wat doe ik, maar om dat er extern een deuken doctor komt en ik er bij mocht blijven laat ik het door hen doen. Plus de verzekering betaalt het volledig als ik het door hen laat doen.
Ook werd me gevraagd waar het gehageld heeft, en of het in het buitenland gebeurt is. Of dit invloed heeft weet ik niet.

We zullen zien.

Je kan makkelijk via je verzekeringsmaatschappij kijken welke schadebedrijven er bij hun zijn aangesloten in je regio, bij elke die is aangesloten ben je gewoon verzekerd en kost het je enkel je eigen risico. Bevalt deze je niet ga je toch lekker naar een andere?

Waar het gebeurd is willen ze altijd weten want ze gaan checken of het inderdaad die de tijd en locatie die je doorgeeft gehageld heeft.

Ben vandaag naar verzekering geweest en zij betalen de reparatie.
Heb hen ook verteld dat het in Frankrijk is gebeurd, en ook 2 foto's bijgedaan.
Volgende week vrijdag komt expert kijken.

Kom net terug, de deukjes zijn er uit.
Aardige meneer al iets op leeftijd die er de tijd voor nam.
Eerst de auto vanmorgen nog snel gewassen, dat vond hij wel prettig. Hij zij ook die staat goed in de wax zeg, het eerste dopje bleef niet goed plakken :-) ook heeft hij er meer uitgehaald dan dat we zelfs geteld hebben. Schade 11 motorkap 3 op het kleine stukje dak. Ik ben zeer tevreden :-)