• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Half leder/half dinamica stoelen reinigen en beschermen

martn

Detailing trainee
10 jan 2021
15
25
Hoi!

Ik heb vrijwel overal nu een mooi product voor gevonden, alleen ben ik nog een beetje zoekende naar het reinigen en beschermen van mijn stoelen in de auto. Ze zijn half leder/half dinamica stof. Voor leder zie ik Gyeon Leather Cleaner en Gyeon Leather Shield als iets interessants, maar wat ik voor de dinamica stof moet gebruiken weet ik niet echt. Hebben jullie tips om het te reinigen en te beschermen? Wellicht dat Gyeon Fabric Coat iets is als bescherming?

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Laatst bewerkt:
Grappig genoeg wou ik reageren.. Toen ging ik stof Google'n en ergens raakte ik afgeleid hahah

Maar.. Fabric coat is een hele goede optie voor de stoffen bekleding.

Ondanks dat ik graag Gyeon producten gebruik, ben ik iemand die persoonlijk liever een knappe leder creme gebruikt. Ik ben een groot fan van de Mothers. Helemaal als je het setje koopt met de cleaner, borstel en de creme. (verkopen ze die nog)

Dat wil niet zeggen dat de optie die je noemde verkeerd is. Maar dat gebruik ik graag.
 
  • Leuk
Reactions: martn
@Zluytr Zul je altijd zien haha! Super, bedankt voor je reactie. Ik zal ook de optie van Mothers eens bekijken. Dan weet ik in ieder geval dat ik niet naar de verkeerde type producten aan het zoeken was.